Najnowsze oferty pracy

  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Racibórz    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
  • Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke

    Concentrix   Racibórz    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft...
  • IT Field Support Professional

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? The person employed in this role will be responsible for the daily support of IT infrastructure and IT users in local and remote locations and also preparation and running of new projects. Handling the user requests for computer systems and IT equipment; Installation,...
  • Konsultant ds. doskonalenia procesów i technologii

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
  • Process and Technology Improvement Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Dyrektor Handlowy ds. rozwiązań monitoringu i bezpieczeństwa

    Orange Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    7 godz.
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi; Prezentowanie naszego innowacyjnego produktu – video monitoringu z analityką AI – oraz dopasowywanie go do potrzeb klientów; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Budowanie długofalowych...
  • Konsultant z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, udzielając wsparcia przez telefon, czat oraz e-mail. Precyzyjnie rejestruj wszystkie interakcje i działania w systemie CRM. Proaktywnie identyfikuj problemy klientów i zaproponuj skuteczne rozwiązania. Współpracuj z zespołem, aby...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Konsultant ds. IT Katowice
ServiceNow Technical Solutions Consultant

ServiceNow Technical Solutions Consultant

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Katowice
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1254 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

ServiceNow Technical Solutions Consultant
Miejsce pracy: Katowice

The role holder will participate in the development of technical solutions and strategy for prospects and existing customers. They will develop industry and market expertise as well as technical acumen to assist in developing technical operating strategies, solutions and benefits to meet customer’s needs and requirements.
The role holder will serve as the leading process and technical expert who works with clients and internal colleagues to properly design and deliver our agreed SOW’s. This includes meeting virtually and in-person with customers to understand their requirements and be able to accurately estimate scope and effort for each engagement.
The role holder will be responsible for leading existing and new client engagements for ServiceNow solution delivery. This role holder will build strong, trusted relationships with customers and partners and will support the sales teams. The role holder will ensure that Fujitsu are seen as a trusted ServiceNow delivery partner and project activities are successfully delivered as sold, generating positive customer feedback and underpinning further business growth.

  • Drives and/or facilities scoping sessions with customers to build proposals. Introduces team members and ensures customer requirements are documented and presented in final proposals sent back to the customer.
  • Properly scope proposals focusing on consulting, training, implementations, integrations, and ending with managed services.
  • Assist the pre-sales team in the completion of RFP documents as required.
  • Engage with the Fujitsu Business and Engagement team to own the solution delivery on ServiceNow projects, and support business growth and other related activities.
  • Define and manage solution delivery and success criteria, working in collaboration with customers on the selection and execution of the overall solution, in line with best practice and quality standards.
  • Manage and develop relationships with customers and colleagues interfacing with similar level of staff. You would be expected to have significant client relationship responsibility and would be proactive in bringing new ideas and product offerings to clients.
  • Maintain high level of product and solution knowledge and an up-to-date skills profile in Service management tools such as ServiceNow and other cloud services.
  • Support the sales team in developing the business, utilising your expertise and experience of ServiceNow & other ITSM/ITOM tools and topics, frequently taking the leading role in customer presentations and marketing events, to secure both new and extension business opportunities.
  • Capable of developing solutions to problems within own specialist area not previously encountered.
  • Work with a moderate level of guidance to successfully execute a number of assignments of high complexity. These assignments involve working with senior to executive management in client organizations, partners and Fujitsu which requires sensitively dealing with key stakeholders.
  • To best serve as a customer advisor, continually expand knowledge as appropriate by proactively networking (internally/externally), attending webinars, obtaining necessary certifications.
  • Analyses existing industry, market and IT (information technology) services best practices and trends as well as alliances to evaluate and ensure company solutions and services are meeting the needs of clients. Works with senior team members to leverage partner solutions to find ways to address customer needs.
  • Build strong relationships with the regional ServiceNow sales team members,
  • Capable of developing solutions to problems within own specialist area not previously encountered.
  • Customer satisfaction on solution delivery to an appropriate level of quality, in accordance with agreed specifications and standards.
  • Document reports, compelling solution presentations, proposals and further documentation for customers and/or for internal purposes.
  • Extension business won and new business won via direct engagement with Sales/ Pre-Sales and leverage from existing client relationships.
  • Effective communication and team work including external development partners as well as customer interaction and stakeholder management on customer projects.
  • Evidence of thought leadership examples, speaking, events and articles.
  • Accurate estimating for ServiceNow project delivery and system deployments.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Drives and/or facilities scoping sessions with customers to build proposals. Introduces team members and ensures customer requirements are documented and presented in final proposals sent back to the customer.
  • Properly scope proposals focusing on consulting, training, implementations, integrations, and ending with managed services.
  • Assist the pre-sales team in the completion of RFP documents as required.
  • Engage with the Fujitsu Business and Engagement team to own the solution delivery on ServiceNow projects, and support business growth and other related activities.
  • Define and manage solution delivery and success criteria, working in collaboration with customers on the selection and execution of the overall solution, in line with best practice and quality standards.
  • Manage and develop relationships with customers and colleagues interfacing with similar level of staff. You would be expected to have significant client relationship responsibility and would be proactive in bringing new ideas and product offerings to clients.
  • Maintain high level of product and solution knowledge and an up-to-date skills profile in Service management tools such as ServiceNow and other cloud services.
  • Support the sales team in developing the business, utilising your expertise and experience of ServiceNow & other ITSM/ITOM tools and topics, frequently taking the leading role in customer presentations and marketing events, to secure both new and extension business opportunities.
  • Capable of developing solutions to problems within own specialist area not previously encountered.
  • Work with a moderate level of guidance to successfully execute a number of assignments of high complexity. These assignments involve working with senior to executive management in client organizations, partners and Fujitsu which requires sensitively dealing with key stakeholders.
  • To best serve as a customer advisor, continually expand knowledge as appropriate by proactively networking (internally/externally), attending webinars, obtaining necessary certifications.
  • Analyses existing industry, market and IT (information technology) services best practices and trends as well as alliances to evaluate and ensure company solutions and services are meeting the needs of clients. Works with senior team members to leverage partner solutions to find ways to address customer needs.
  • Build strong relationships with the regional ServiceNow sales team members,
  • Capable of developing solutions to problems within own specialist area not previously encountered.
  • Customer satisfaction on solution delivery to an appropriate level of quality, in accordance with agreed specifications and standards.
  • Document reports, compelling solution presentations, proposals and further documentation for customers and/or for internal purposes.
  • Extension business won and new business won via direct engagement with Sales/ Pre-Sales and leverage from existing client relationships.
  • Effective communication and team work including external development partners as well as customer interaction and stakeholder management on customer projects.
  • Evidence of thought leadership examples, speaking, events and articles.
  • Accurate estimating for ServiceNow project delivery and system deployments.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Customer Technical Support Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships:...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta w języku niemieckim

    Concentrix   Racibórz    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obsługa klienta poprzez telefon, chat i e-mail w celu udzielania informacji i rozwiązywania problemów. Rejestracja każdej interakcji i działań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu dostępnych narzędzi. Współpraca z zespołem w celu ciągłego...
  • Deutschsprachige Kundenberatung für eine Luxusmarke

    Concentrix   Racibórz    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft...
  • IT Field Support Professional

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielsko-Biała    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    WHAT ARE YOU GOING TO DO? The person employed in this role will be responsible for the daily support of IT infrastructure and IT users in local and remote locations and also preparation and running of new projects. Handling the user requests for computer systems and IT equipment; Installation,...
  • Konsultant ds. doskonalenia procesów i technologii

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zarządzanie projektami samodzielnie, Implementacja metodyk 6Sigma i Lean, Wsparcie organizacji w ciągłym doskonaleniu, Proaktywna analiza i optymalizacja procesów GSC, Identyfikacja marnotrawstwa, ryzyka i szans, Rekomendacje w zarządzaniu projektami doskonalenia, Konsultacje międzywydziałowe...
  • Process and Technology Improvement Consultant

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 dni
    Job Description: independent project management, apply Continuous Improvement methodology (6Sigma, Lean) to the transformation projects, support the organization in continuous improvement projects, proactively analyze the efficiency of GSC processes by looking for areas for improvement, identify...
  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Dyrektor Handlowy ds. rozwiązań monitoringu i bezpieczeństwa

    Orange Polska   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    7 godz.
    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie współpracy z istniejącymi; Prezentowanie naszego innowacyjnego produktu – video monitoringu z analityką AI – oraz dopasowywanie go do potrzeb klientów; Negocjowanie warunków umów i finalizowanie transakcji; Budowanie długofalowych...
  • Konsultant z językiem niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, udzielając wsparcia przez telefon, czat oraz e-mail. Precyzyjnie rejestruj wszystkie interakcje i działania w systemie CRM. Proaktywnie identyfikuj problemy klientów i zaproponuj skuteczne rozwiązania. Współpracuj z zespołem, aby...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379