Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Informatyki

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w tym TMS/WMS Qguar, Analiza potrzeb w zakresie pracy z systemem TMS/WMS, Sporządzanie dokumentacji rozwojowej systemu TMS/WMS, Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych , Rozwiązywanie podstawowych problemów z...
  • Informatyk

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Obsługa i wsparcie użytkowników systemów informatycznych, w tym Qguar TMS/WMS. Analiza wymagań i optymalizacja procesów korzystania z systemów TMS/WMS. Tworzenie dokumentacji technicznej i rozwojowej dla systemów TMS/WMS. Diagnozowanie i naprawa awarii technicznych oraz systemowych....
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Recenzent danych z językiem francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Ocena dokładności informacji biznesowych na mapach. Telefoniczna współpraca z firmami weryfikacja informacji biznesowych. Aktualizacja platform klientów zgodnie z certyfikowanymi danymi. Podejmowanie decyzji uwzględniających rynek.
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Zobacz więcej ofert pracy

ServiceNow Service Desk Agent

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Łódź
4 250 - 5 000 zł brutto/mies.
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
972 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

ServiceNow Service Desk Agent
Miejsce pracy: Łódź

Works within a team as application administrator providing 1st line support to end users/customers/partners with technical queries relating to the TfSNow/ServiceNow platform. Is responsible for the initial troubleshooting of incidents as well as request fulfillment and escalating tickets to the next levels of support. Cooperates with 2nd and 3rd line as well as managers, quality assurance specialists and process leads.

 

  • 1st line support for TfSNow/ServiceNow incidents
  • Meeting user expectations and resolving their concerns in real-time
  • Single point of contact for the users
  • Logs incidents and service requests and maintains relevant records
  • Preparation of technical documentation and work instructions
  • Providing solutions to the simple routine and non-routine problems
  • Regular monitoring of performance through statistical reporting and analysis
  • Asking relevant questions to resolve typically known problems within required timescales
  • Following established processes
  • Very good communication skills
  • Customer friendly approach
  • Readiness to work on on-call shifts
  • Willingness to participate in trainings
  • Good analytic skills
  • Ability to prioritize tasks
  • Acting as a team payer
  • Desire to develop in ServiceNow administration
  • Ability to learn new software and technologies
  • Experience in navigation of TfSNow/ServiceNow (will be an asset)

ServiceNow Training required for the role is provided once candidate joins team.

Salary: 4250 - 5000 PLN gross

 

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • 1st line support for TfSNow/ServiceNow incidents
  • Meeting user expectations and resolving their concerns in real-time
  • Single point of contact for the users
  • Logs incidents and service requests and maintains relevant records
  • Preparation of technical documentation and work instructions
  • Providing solutions to the simple routine and non-routine problems
  • Regular monitoring of performance through statistical reporting and analysis
  • Asking relevant questions to resolve typically known problems within required timescales
  • Following established processes
  • Very good communication skills
  • Customer friendly approach
  • Readiness to work on on-call shifts
  • Willingness to participate in trainings
  • Good analytic skills
  • Ability to prioritize tasks
  • Acting as a team payer
  • Desire to develop in ServiceNow administration
  • Ability to learn new software and technologies
  • Experience in navigation of TfSNow/ServiceNow (will be an asset)

ServiceNow Training required for the role is provided once candidate joins team.

Salary: 4250 - 5000 PLN gross

 

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Informatyki

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w tym TMS/WMS Qguar, Analiza potrzeb w zakresie pracy z systemem TMS/WMS, Sporządzanie dokumentacji rozwojowej systemu TMS/WMS, Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych , Rozwiązywanie podstawowych problemów z...
  • Informatyk

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Obsługa i wsparcie użytkowników systemów informatycznych, w tym Qguar TMS/WMS. Analiza wymagań i optymalizacja procesów korzystania z systemów TMS/WMS. Tworzenie dokumentacji technicznej i rozwojowej dla systemów TMS/WMS. Diagnozowanie i naprawa awarii technicznych oraz systemowych....
  • Junior Helpdesk Specialist

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
  • Customer advisor with Norwegian for TV streaming provider

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
  • Pracownik HelpDesk w Dziale Telekomunikacji i Infrastruktury

    Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.   Warszawa, ul. Zaruskiego 4 / Plac Starynkiewicza 5    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
  • Doradca klienta z językiem norweskim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

    Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
  • Specjalista Helpdesku IT

    Super-Pharm   Warszawa, ul. Domaniewska 48    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Zakres zadań: Pełnienie roli pierwszej linii wsparcia technicznego dla sklepów Super-Pharm: przyjmowanie zgłoszeń i rozwiązywanie problemów technicznych Monitorowanie i raportowanie wyników działań serwisowych od rejestracji zgłoszenia po jego rozwiązanie przez wszystkie linie wsparcia,...
  • Recenzent danych z językiem francuskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Ocena dokładności informacji biznesowych na mapach. Telefoniczna współpraca z firmami weryfikacja informacji biznesowych. Aktualizacja platform klientów zgodnie z certyfikowanymi danymi. Podejmowanie decyzji uwzględniających rynek.
  • Młodszy Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379