Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    13 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Pracownik działu IT - Asset Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv ) Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.) Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży inteligentnych budynków

    I3 ENGINEERING EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Doradca Techniczny

    I3 ENGINEERING EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior / pracownik fizyczny  umowa o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Support Specialist with German

ASTEK Polska
Warszawa
8 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
specjalista junior / mid / senior
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
1177 dni temu
ASTEK Polska jest częścią dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej Grupy ASTEK. Specjalizujemy się w outsourcingu kadry IT i realizacji projektów informatycznych. Zatrudniamy doświadczonych specjalistów dla liderów z obszarów bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, hi-tech, farmacji i logistyki w Polsce i za granicą.
Service Support Specialist with German
Miejsce pracy: Warszawa

Miejsce: obecnie zdalnie, po pandemii z warszawskiego biura

Start: wrzesień 2021
Wynagrodzenie: do 8000 PLN brutto, UoP lub do 68 PLN netto + VAT/h, B2B

Praca zmianowa (7.00 – 20.00) od poniedziałku do piątku oraz 1 weekend w miesiącu między 9.00 – 17.00.


Responsibilities:
  • Provide phone, email and chat support to remote users
  • Utilize Standard Problem-Solving methodology to resolve customer issues- Understand the issue- Understand what is collectively known about the issue- Solve the issue, share your experience
  • Troubleshoot and resolve iOS and mobile device issues
  • Use Mobile Device Management (MDM) tools to manage and support end user mobile devices
  • Troubleshoot and resolve connectivity and VPN issues
  • Use VPN / token management tools to administrate and support end user VPN access
  • Troubleshoot and resolve functional application issues
  • Document reported issues and service provided in the IT Service Management System (Remedy)
  • Review, validate, update and create Knowledge Articles to facilitate accurate and robust knowledge sharing
  • Contribute to and moderate the sharing of issues and resolutions in forums such as MS Teams, Yammer, SharePoint
  • Assist customers with the setup of home/wireless printers on laptops and iPads
  • Collaborate with cross functional teams for escalated resolution of application or system level issues
  • Advocate for customers by seeking to identify common issues and by working within the business to eliminate future occurrences
  • Educate callers with helpful hints or business based best practices
  • Assist callers through account or machine lockouts
  • Assist users through password resets
  • Build Quality into all aspects of their work by maintaining compliance to all quality requirements
Requirements:
  • 4+ years + experience in supporting applications on IPad, IPhone and laptops and other mobile devices
  • 2+ years of phone support for remote user, with or without remote control capability
  • Thorough knowledge of iOS operating system, its upgrades and related troubleshooting
  • Moderate knowledge of Android operating system, its upgrades and related troubleshooting
  • Knowledge to troubleshoot VPN issues related to Pulse secure, VPN On demand, Pulse client etc. on iPads and Laptops
  • Experienced troubleshooting of wireless and wired networks. Hands on experience on tools like MDM Airwatch console to manage user’s mobile devices
  • Ability to fix basic iPad and iPhone hardware issues on call itself and make the judgment of referring the others for Local/Apple support
  • Hands on experience on IT Service management tool like Remedy 8.1 or 9
  • Excellent customer service and communication skills, both written and oral
  • Experience in assisting users on phone calls, emails and chats
  • Experience collaborating with cross functional teams for escalated sales application issues
  • Availability to shift work from 7.00 am to 8.00 pm, Monday - Friday; once a month work on weekends (9.00 am - 5 pm)
  • Very good knowledge of German
  • Good knowledge of English
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń


Więcej informacji na temat Twoich danych przetwarzanych przez ASTEK Polska Sp. z o.o. znajdziesz tu: www.astek.pl/polityka-prywatnosci
Dlaczego warto z nami pracować?
  • Solidne fundamenty
  • Ambitne projekty
  • Indywidualny rozwój i przyjazna atmosfera
  • Znane marki
  • Inspirujący liderzy
  • Elastyczność
  • Dodatkowe korzyści
  • System poleceń
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń; Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji; Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań; Proponowanie usprawnień w podległych systemach; Udział w...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b, blisko Dworca Zachodniego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Dołącz do nas jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Angielskim! Szukasz pracy, która łączy rozwój z elastycznym grafikiem i świetną atmosferą? A może jesteś studentem i chcesz zdobyć doświadczenie w międzynarodowej firmie? To ogłoszenie jest dla Ciebie! Lokalizacja:...
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    13 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Pracownik działu IT - Asset Specialist

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv ) Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.) Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży inteligentnych budynków

    I3 ENGINEERING EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Doradca Techniczny

    I3 ENGINEERING EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista mid / senior / pracownik fizyczny  umowa o dzieło / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...