Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Rzeszów    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    5 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Rzeszowie – Departament Bezpieczeństwa Kosmicznego (Wydział Operacyjno-Techniczny). Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Lider ds. dostarczania usług informatycznych

    Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie przejściem aplikacji IT do trybu operacyjnego. Koordynacja zespołów inżynieryjnych wsparcia dla nowego ekosystemu rozwiązań ryzyka komercyjnego. Współpraca z menedżerami produktów w celu bezpiecznego wdrożenia aplikacji. Escalacja incydentów, zarządzanie...
  • Specjalista ds. ESG i Sprzedaży / Key Account Manager / Customer Success Manager

    AKADEMIA KLIMATU SP. Z O.O.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Dąbrowa Górnicza
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    4 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów (głównie duże i średnie firmy) w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju. Prowadzenie rozmów biznesowych, negocjacji oraz prezentacji ofert (kursy, doradztwo, energia, projekty ESG). Wdrażanie naszych autorskich narzędzi IT wspierających...
  • Lider ds. dostarczania usług informatycznych

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zarządzanie procesem przejścia usług aplikacji IT do trybu operacyjnego. Koordynacja z zasobami inżynierii wsparcia w celu zarządzania codziennymi incydentami, problemami i zmianami w ekosystemie rozwiązań ryzyka komercyjnego. Współpraca z menedżerami produktów w celu zapewnienia...
  • IT Service Delivery Lead

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    What the day will look like: This role will provide the candidate an opportunity to manage the service transition of IT applications into operations mode, coordinating support engineering resources that manage application and data-related incidents, problems and change on a day-to-day basis for our...
  • Konsultant handlowy ds. ESG

    Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Dąbrowa Górnicza
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów korporacyjnych w sektorze ESG. Prowadzenie negocjacji, rozmów biznesowych oraz prezentacji ofert związanych z kursami, doradztwem i projektami ESG. Implementacja narzędzi IT do raportowania i analiz w firmach klientów. Koordynacja realizacji projektów...
  • Pracownik działu IT

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
  • Specjalista ds. IT

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie obsługi komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania. Rozwiązywanie bieżących problemów: identyfikowanie, analizowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Specjalista ds. IT Podkarpackie
Service Process Controller - Incident Management

Service Process Controller - Incident Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
podkarpackie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
969 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller - Incident Management
Miejsce pracy: woj. podkarpackie
Responsibilities
  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Requirements
  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory)
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory)
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista

    Polska Agencja Kosmiczna   Rzeszów    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 100 zł brutto/mies.
    5 dni
    Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Adres urzędu: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Miejsce wykonywania pracy: Oddział Terenowy w Rzeszowie – Departament Bezpieczeństwa Kosmicznego (Wydział Operacyjno-Techniczny). Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Lider ds. dostarczania usług informatycznych

    Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie przejściem aplikacji IT do trybu operacyjnego. Koordynacja zespołów inżynieryjnych wsparcia dla nowego ekosystemu rozwiązań ryzyka komercyjnego. Współpraca z menedżerami produktów w celu bezpiecznego wdrożenia aplikacji. Escalacja incydentów, zarządzanie...
  • Specjalista ds. ESG i Sprzedaży / Key Account Manager / Customer Success Manager

    AKADEMIA KLIMATU SP. Z O.O.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Dąbrowa Górnicza
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu
    4 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów (głównie duże i średnie firmy) w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju. Prowadzenie rozmów biznesowych, negocjacji oraz prezentacji ofert (kursy, doradztwo, energia, projekty ESG). Wdrażanie naszych autorskich narzędzi IT wspierających...
  • Lider ds. dostarczania usług informatycznych

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Zarządzanie procesem przejścia usług aplikacji IT do trybu operacyjnego. Koordynacja z zasobami inżynierii wsparcia w celu zarządzania codziennymi incydentami, problemami i zmianami w ekosystemie rozwiązań ryzyka komercyjnego. Współpraca z menedżerami produktów w celu zapewnienia...
  • IT Service Delivery Lead

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    What the day will look like: This role will provide the candidate an opportunity to manage the service transition of IT applications into operations mode, coordinating support engineering resources that manage application and data-related incidents, problems and change on a day-to-day basis for our...
  • Konsultant handlowy ds. ESG

    Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Dąbrowa Górnicza
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów korporacyjnych w sektorze ESG. Prowadzenie negocjacji, rozmów biznesowych oraz prezentacji ofert związanych z kursami, doradztwem i projektami ESG. Implementacja narzędzi IT do raportowania i analiz w firmach klientów. Koordynacja realizacji projektów...
  • Pracownik działu IT

    Candellux Lighting Sp. z o.o.   Wołomin    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów ze sprzętem i aplikacjami na stacjach roboczych, wideokonferencjach, CCTV, terminalach WMS, kontroli dostępu, systemach czasu pracy i obecności, Szkolenie pracowników z zakresu aplikacji użytkowych działających w Grupie CANPACK,...
  • Specjalista ds. IT

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    6 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa zgłoszeń, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie obsługi komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania. Rozwiązywanie bieżących problemów: identyfikowanie, analizowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów....
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379