Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Systemów Informatycznych z językiem niemieckim

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie oraz konfiguracja systemów IT wspierających pracę użytkowników; Zarządzanie i optymalizacja baz danych; Instalacja, aktualizacja i dostosowanie oprogramowania do wymagań firmy; Tworzenie dokumentacji technicznej oraz raportów dla użytkowników; Rozwiązywanie...
  • Specjalista ds. Systemów Informatycznych z językiem niemieckim

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie oraz konfiguracja systemów IT wspierających pracę użytkowników; Zarządzanie i optymalizacja baz danych; Instalacja, aktualizacja i dostosowanie oprogramowania do wymagań firmy; Tworzenie dokumentacji technicznej oraz raportów dla użytkowników; Rozwiązywanie...
  • Starszy Specjalista IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad cyklem życia sprzętu IT: od zakupu, przez instalację, aż po utylizację. Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT. Automatyzacja procesów poprzez tworzenie i modyfikowanie skryptów w PowerShell, Batch oraz PHP. Zdalne zarządzanie urządzeniami...
  • Serwisant IT

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klienta i wsparcie w dziedzinie IT, w tym urządzenia mobilne i sieci. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Diagnoza i naprawa problemów technicznych. Administrowanie systemami, monitoring i poprawa wydajności.
  • Serwisant T

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych....
  • Praktykant w dziale IT

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Projektowanie, rozwój i testowanie systemów IT. Wsparcie automatyzacji procesów IT. Analiza danych, tworzenie raportów i wizualizacji. Rozwiązywanie problemów technicznych, tworzenie dokumentacji.
  • Praktykant w dziale IT

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Projektowanie, rozwój i testowanie systemów IT. Wsparcie automatyzacji procesów IT. Analiza danych, tworzenie raportów i wizualizacji. Rozwiązywanie problemów technicznych, tworzenie dokumentacji.
  • Praktykant w dziale IT

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Projektowanie, rozwój i testowanie systemów IT. Wsparcie automatyzacji procesów IT. Analiza danych, tworzenie raportów i wizualizacji. Rozwiązywanie problemów technicznych, tworzenie dokumentacji.
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
  • Specjalista ds. IT z językiem niemieckim

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Wdrożenie systemów informatycznych wspomagających prace użytkowników, Praca z systemami bazodanowymi, Instalowanie, aktualizowanie, konfigurowanie, optymalizowanie systemów oraz komponentów, Tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentacji aplikacji, Tworzenie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Specjalista ds. IT Podkarpackie
Service Process Controller - Incident Management

Service Process Controller - Incident Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
podkarpackie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1088 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller - Incident Management
Miejsce pracy: woj. podkarpackie


Responsibilities
  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction.
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs.
Requirements
  • Interest in IT operations/service management.
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory).
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge.
  • Excellent communication skills (written / verbal).
  • MS Office Skills.
  • Good English written and oral communication skills.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Follows established processes / systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries.
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes.
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue.
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations / SLA.
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction.
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs.
  • Interest in IT operations/service management.
  • Proven ITIL related job experience (good to have, but not mandatory).
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge.
  • Excellent communication skills (written / verbal).
  • MS Office Skills.
  • Good English written and oral communication skills.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Systemów Informatycznych z językiem niemieckim

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie oraz konfiguracja systemów IT wspierających pracę użytkowników; Zarządzanie i optymalizacja baz danych; Instalacja, aktualizacja i dostosowanie oprogramowania do wymagań firmy; Tworzenie dokumentacji technicznej oraz raportów dla użytkowników; Rozwiązywanie...
  • Specjalista ds. Systemów Informatycznych z językiem niemieckim

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Wdrażanie oraz konfiguracja systemów IT wspierających pracę użytkowników; Zarządzanie i optymalizacja baz danych; Instalacja, aktualizacja i dostosowanie oprogramowania do wymagań firmy; Tworzenie dokumentacji technicznej oraz raportów dla użytkowników; Rozwiązywanie...
  • Starszy Specjalista IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad cyklem życia sprzętu IT: od zakupu, przez instalację, aż po utylizację. Rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT. Automatyzacja procesów poprzez tworzenie i modyfikowanie skryptów w PowerShell, Batch oraz PHP. Zdalne zarządzanie urządzeniami...
  • Serwisant IT

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klienta i wsparcie w dziedzinie IT, w tym urządzenia mobilne i sieci. Instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania. Diagnoza i naprawa problemów technicznych. Administrowanie systemami, monitoring i poprawa wydajności.
  • Serwisant T

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa i wsparcie użytkowników w obszarze IT: komputery, drukarki, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, Office, sieci LAN/WAN. Instalacja i konfiguracja sprzętu/oprogramowania w projektach wdrożeniowych. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych....
  • Praktykant w dziale IT

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Projektowanie, rozwój i testowanie systemów IT. Wsparcie automatyzacji procesów IT. Analiza danych, tworzenie raportów i wizualizacji. Rozwiązywanie problemów technicznych, tworzenie dokumentacji.
  • Praktykant w dziale IT

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Projektowanie, rozwój i testowanie systemów IT. Wsparcie automatyzacji procesów IT. Analiza danych, tworzenie raportów i wizualizacji. Rozwiązywanie problemów technicznych, tworzenie dokumentacji.
  • Praktykant w dziale IT

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o staż/praktykę
    2 dni
    Projektowanie, rozwój i testowanie systemów IT. Wsparcie automatyzacji procesów IT. Analiza danych, tworzenie raportów i wizualizacji. Rozwiązywanie problemów technicznych, tworzenie dokumentacji.
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Nadzór nad urządzeniami technologicznymi (telefony, laptopy, TV). Kontrola sal wideokonferencyjnych: diagnostyka, rozwiązywanie problemów. Koordynacja konserwacji i napraw laptopów. Zarządzanie systemem drukowania: rejestracja kart, wymiana tonerów, wsparcie w problemach. Wydawanie sprzętu...
  • Specjalista ds. IT z językiem niemieckim

    REMONDIS Sp. z o.o. - Warszawa   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Wdrożenie systemów informatycznych wspomagających prace użytkowników, Praca z systemami bazodanowymi, Instalowanie, aktualizowanie, konfigurowanie, optymalizowanie systemów oraz komponentów, Tworzenie dokumentacji technicznej oraz dokumentacji aplikacji, Tworzenie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379