Najnowsze oferty pracy

  • Handlowiec w branży IT

    Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa istniejących klientów i pozyskiwanie nowych; Doradztwo i sprzedaż produktów Symfonii; Zarządzanie informacjami o klientach w systemie CRM; Realizacja celów sprzedażowych: wartościowych, ilościowych i jakościowych;
  • Konsultant ds. sprzedaży oprogramowania

    Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Utrzymywanie kontaktów z klientami; Doradztwo i sprzedaż produktów programowych; Precyzyjne wprowadzanie danych do systemu CRM; Realizacja celów sprzedażowych: wartościowych, ilościowych i jakościowych;
  • Doradca / Doradczyni ds. Klientów Biznesowych

    PLAY (P4 Sp. z o.o.)   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Nawiązywanie relacji i pozyskiwanie Klientów Biznesowych na określonym terenie; Rozpoznanie i odpowiadanie na potrzeby Klienta; Prowadzenie negocjacji biznesowych; Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami;
  • Specjalista ds. Sprzedaży Oprogramowania

    Symfonia Sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres głównych obowiązków: kontakt z aktualnym oraz nowym klientem; doradztwo i sprzedaż rozwiązań i produktów Symfonii; rzetelne prowadzenie informacji o Kliencie w systemie CRM; realizacja zadań wartościowych (plan sprzedaży), ilościowych (czynności) oraz jakościowych (rozmowy telefoniczne)
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oprogramowania

    Symfonia Sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres głównych obowiązków: kontakt z aktualnym klientem; doradztwo i sprzedaż rozwiązań i produktów Symfonii; rzetelne wprowadzanie informacji do systemu CRM; realizacja zadań wartościowych (plan sprzedaży), ilościowych (czynności) oraz jakościowych (rozmowy telefoniczne)
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Częstochowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 28 000 zł netto (+VAT)/mies.
    4 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

    Apilo Spółka z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy? Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon; Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!) Rozpoznawanie potrzeb klienta; Testowanie nowych funkcji oprogramowania;...
  • Specjalista ds. produktów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania: Wsparcie Kierownika Produktu w zarządzaniu produktami w zakresie: realizacji codziennych zadań, tworzenia strategii produktowej, nadzorowania cyklu życia produktów, analizowania trendów rynkowych, tworzenie planów marketingowych, inicjowania działań promocyjnych związanych z...
  • Quality Engineer – Product Transfer

    Stryker   Skawina    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Who We Want: Effective communicators. People who can interpret information clearly and accurately to concisely communicate results and recommendations to stakeholders, senior management, and their teams. Dedicated achievers. People who thrive in a fast-paced environment and will stop at nothing to...
  • Młodszy Informatyk

    KBJ S.A.   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    3 godz.
    Twoje zadania: Zapewnianie bieżącego wsparcia informatycznego pracownikom (lokalnie i zdalnie) – I linia wsparcia, Współpraca z serwisami sprzętu w zakresie diagnozy i napraw urządzeń firmowych, Przygotowanie komputerów użytkowników do pracy (instalacja, aktualizacja i konfiguracja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Specjalista ds. IT śląskie
Service Process Controller for Request Management

Service Process Controller for Request Management

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
śląskie
młodszy specjalista (junior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
858 dni temu

Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Request Management
Miejsce pracy: woj. śląskie


Responsibilities
Key Accountabilities
  • Follows established processes/ systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries. 
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes. 
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue. 
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations/ SLA. 
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Key Performance Indicators
  • Control the resolution of requests to agreed service levels
  • Act as point of escalation in dispute or uncertainty over appropriate resolver group for a request
  • Act as point of escalation when closure of a request is disputed by the user
  • Ensure the request process, procedures and work instructions are adhered to by all relevant parties
  • Monitor and report on the effectiveness of the request procedures
Requirements

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

Key Accountabilities
  • Follows established processes/ systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries. 
  • Documents actions taken to resolve enquiries.
  • Takes ownership for documenting, and monitoring adherence to all account related processes. 
  • Ensures the processes in place are aligned with the contractual requirements. Acts as point of escalation and owns management of the processes leading to successful resolution of the escalated issue. 
  • Responsible for the implementation of any new processes resulting from account changes as well as ensuring full team engagement in the new developments.
  • Escalates issues as necessary to deliver required service level and meet or exceed customer expectations/ SLA. 
  • Monitors performance through statistical reporting and analysis.
  • Analyses and identifies areas of improvement to the service to ensure customer satisfaction
  • Prevents negative trends by properly raising and reacting to performance and progress gaps.
  • Owns and accepts personal responsibility for customer problems and champions customer issues to resolution.
  • Builds and enhances strong customer relationships and acts as an escalation point for the customer.
  • Takes responsibility for learning about all current customer needs
Key Performance Indicators
  • Control the resolution of requests to agreed service levels
  • Act as point of escalation in dispute or uncertainty over appropriate resolver group for a request
  • Act as point of escalation when closure of a request is disputed by the user
  • Ensure the request process, procedures and work instructions are adhered to by all relevant parties
  • Monitor and report on the effectiveness of the request procedures

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Handlowiec w branży IT

    Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa istniejących klientów i pozyskiwanie nowych; Doradztwo i sprzedaż produktów Symfonii; Zarządzanie informacjami o klientach w systemie CRM; Realizacja celów sprzedażowych: wartościowych, ilościowych i jakościowych;
  • Konsultant ds. sprzedaży oprogramowania

    Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Utrzymywanie kontaktów z klientami; Doradztwo i sprzedaż produktów programowych; Precyzyjne wprowadzanie danych do systemu CRM; Realizacja celów sprzedażowych: wartościowych, ilościowych i jakościowych;
  • Doradca / Doradczyni ds. Klientów Biznesowych

    PLAY (P4 Sp. z o.o.)   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Nawiązywanie relacji i pozyskiwanie Klientów Biznesowych na określonym terenie; Rozpoznanie i odpowiadanie na potrzeby Klienta; Prowadzenie negocjacji biznesowych; Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami;
  • Specjalista ds. Sprzedaży Oprogramowania

    Symfonia Sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres głównych obowiązków: kontakt z aktualnym oraz nowym klientem; doradztwo i sprzedaż rozwiązań i produktów Symfonii; rzetelne prowadzenie informacji o Kliencie w systemie CRM; realizacja zadań wartościowych (plan sprzedaży), ilościowych (czynności) oraz jakościowych (rozmowy telefoniczne)
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży Oprogramowania

    Symfonia Sp. z o.o.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Twój zakres głównych obowiązków: kontakt z aktualnym klientem; doradztwo i sprzedaż rozwiązań i produktów Symfonii; rzetelne wprowadzanie informacji do systemu CRM; realizacja zadań wartościowych (plan sprzedaży), ilościowych (czynności) oraz jakościowych (rozmowy telefoniczne)
  • Corporate Development Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Częstochowa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat   5 000 - 28 000 zł netto (+VAT)/mies.
    4 dni
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami; realizacja celów sprzedażowych...
  • Specjalista ds. obsługi klienta i wdrożeń oprogramowania

    Apilo Spółka z o.o.   Bielsko-Biała    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Czym będziesz zajmować się na co dzień w swojej pracy? Obsługa komunikacji z klientem - chat, e-mail i telefon; Wspieranie klientów w zakresie konfiguracji i użytkowania systemu Apilo (wszystkiego Cię nauczymy!) Rozpoznawanie potrzeb klienta; Testowanie nowych funkcji oprogramowania;...
  • Specjalista ds. produktów

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zadania: Wsparcie Kierownika Produktu w zarządzaniu produktami w zakresie: realizacji codziennych zadań, tworzenia strategii produktowej, nadzorowania cyklu życia produktów, analizowania trendów rynkowych, tworzenie planów marketingowych, inicjowania działań promocyjnych związanych z...
  • Quality Engineer – Product Transfer

    Stryker   Skawina    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Who We Want: Effective communicators. People who can interpret information clearly and accurately to concisely communicate results and recommendations to stakeholders, senior management, and their teams. Dedicated achievers. People who thrive in a fast-paced environment and will stop at nothing to...
  • Młodszy Informatyk

    KBJ S.A.   Warszawa, Wola    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat
    3 godz.
    Twoje zadania: Zapewnianie bieżącego wsparcia informatycznego pracownikom (lokalnie i zdalnie) – I linia wsparcia, Współpraca z serwisami sprzętu w zakresie diagnozy i napraw urządzeń firmowych, Przygotowanie komputerów użytkowników do pracy (instalacja, aktualizacja i konfiguracja...