Najnowsze oferty pracy

  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym; Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym; Zarządzanie pracą salowych oddziału; Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem; Dokumentowanie podejmowanych działań pielęgniarskich;
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    U nas będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za: koordynację opieki nad Pacjentem w tzw. modelu szpitalnym; nadzór nad pracą Pielęgniarzy i Pielęgniarek oddziału pooperacyjnego; nadzór nad pracą Salowych oddziału; komunikację i organizację opieki nad Pacjentem; dokumentowanie...
  • Team Leader Biura Obsługi Klienta

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; Parametryzacja zadań działu; Terminowa realizacja procesu obsługi klienta; Indywidualne podejście do klienta;...
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator
    2 dni
    Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia obsługa Pacjentów oraz...
  • Pracownik ds. obsługi Pacjenta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator
    2 dni
    Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne. Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział. Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Kierownik ds. Obsługi Klienta Podkarpackie
Service Process Controller for Change Management with English

Service Process Controller for Change Management with English

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
podkarpackie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
1052 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Change Management with English
Miejsce pracy: woj. podkarpackie

Process Controller main responsibility is to control, coordinate and cooperate with Business Units, Customers and higher/lower level support functions in specific aspect of the ITIL process in Service Management area as well as to support and execute specified process raised by Customer or Service Manager.

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Team Leader z językiem niemieckim i angielskim

    Klient portalu Praca.pl   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Prowadzenie i rozwijanie zespołu obsługi klienta; Monitorowanie wyników i realizacja KPI ustalonych przez klientów; Zapewnienie jasnej i efektywnej komunikacji w zespole; Docenianie i nagradzanie najlepszych pracowników; Współudział w rekrutacji i wdrożeniu nowych członków zespołu;
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Koordynacja opieki nad Pacjentem w modelu szpitalnym; Nadzór nad pracą pielęgniarzy i pielęgniarek na oddziale pooperacyjnym; Zarządzanie pracą salowych oddziału; Organizacja i komunikacja opieki nad Pacjentem; Dokumentowanie podejmowanych działań pielęgniarskich;
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Puławska 455    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    U nas będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za: koordynację opieki nad Pacjentem w tzw. modelu szpitalnym; nadzór nad pracą Pielęgniarzy i Pielęgniarek oddziału pooperacyjnego; nadzór nad pracą Salowych oddziału; komunikację i organizację opieki nad Pacjentem; dokumentowanie...
  • Team Leader Biura Obsługi Klienta

    GOMEZ   Suchy Las    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zadaniami w Dziale Obsługi Klienta; Zarządzanie zespołem Działu Obsługi Klienta; Wdrożenie procedur; Wdrażanie nowych rozwiązań i technologii; Parametryzacja zadań działu; Terminowa realizacja procesu obsługi klienta; Indywidualne podejście do klienta;...
  • Koordynator Opieki Szpitalnej

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator
    2 dni
    Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia obsługa Pacjentów oraz...
  • Pracownik ds. obsługi Pacjenta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator
    2 dni
    Prezentacja oferty usług medycznych – zabiegi ortopedyczne i laryngologiczne. Organizacja procesu przygotowania pacjenta do operacji i przyjęcia na oddział. Bezpośrednia obsługa pacjentów oraz kontakt telefoniczny i mailowy.
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Kępno    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
  • Kierownik Działu Sprzedaży Usług Projektowych

    Klient portalu Praca.pl   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Realizacja planów sprzedaży oraz poszukiwanie nowych rozwiązań dla wzrostu ilości transakcji; Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi, takimi jak deweloperzy czy agencje nieruchomości; Współpraca z różnymi działami firmy oraz koordynacja pracy...
  • Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Andrychów    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Jakie zadania na Ciebie czekają? realizacja planów sprzedaży usług projektowych oraz poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost ilości realizowanych transakcji pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi Klientami projektowymi i profesjonalnymi np.: deweloperami, agencjami...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379