Najnowsze oferty pracy

  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Kraków    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Kierownik Działu Sprzedaży

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja misja: będziesz odpowiedzialny/a za wyniki sprzedażowe hoteli w dwóch brandach (375 pokoi) wraz z przestrzenią konferencyjną i raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Hotelu; odpowiedzialność za realizację budżetu hotelu; przygotowywanie oraz wdrażanie strategii sprzedażowej obu...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    3 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Business Development Manager - Export Manager

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    menedżer
    3 dni
    Zakres obowiązków realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych; zawieranie umów,...
  • Dyrektor Oddziału

    GRUPA PZU   Zakopane    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale; Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta; Budowanie portfela klientów; Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwanie klientów w podległym...
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Technical Accounting Process Lead with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kierownik ds. Obsługi Klienta Małopolskie
Service Process Controller for Change Management with English

Service Process Controller for Change Management with English

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
małopolskie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
838 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Process Controller for Change Management with English
Miejsce pracy: woj. małopolskie

Process Controller main responsibility is to control, coordinate and cooperate with Business Units, Customers and higher/lower level support functions in specific aspect of the ITIL process in Service Management area as well as to support and execute specified process raised by Customer or Service Manager.

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • Coordination and management of the process related activities
  • Process execution
  • Development and understanding of the customers’ environment and service delivery requirements to enable the delivery of the service
  • Following established processes/systems and recommends improvements to these as appropriate to resolve routine customer enquiries
  • Ownership of documenting and monitoring adherence to all processes queries
  • Ensuring the processes in place are aligned with the contractual requirements
  • Assists Service Process Lead in escalation management
  • Responsible in executing process activities according to SOW and agreed developments
  • Acting as a point of contact in process related queries Process/Account administration and update
  • Process Lead / Process Manager/Process Administrator support
  • Day to day Process Management assistance
  • Monitoring process compliance
  • Engagement with other processes participants to identify continues service improvements
  • Fulfilment of ad-hoc requests for Service status or one-time reports management
  • Process/Business related communication management
  • Any other IT Service Management task assistance
  • Support of any other IT Service Management role task described in the specific role description
  • Fulfilling work time obligations.
  • Participation in obligatory meetings and training courses to which the employer will refer the employee.
  • Processing of personal data only to the extent necessary for the proper performance of duties in the position
  • The employee is obliged to comply with the obligation to carry out other superiors' orders regarding work in accordance with the law and the type of work specified in the contract.

Behavioral Competencies:

  • Customer focus mind-set
  • Stress and time pressure resistance - ability to work in tight deadlines and the ability to maintain focus whilst under pressure
  • Creativity, proactivity and open mind
  • Can do attitude
  • Organizational and coordination skills
  • Ability to identify problems and work to resolution (see things through) and to motivate others to complete tasks on time
  • Team player attitude
  • Assertiveness

Professional Competencies:

  • Interest in IT operations/service management
  • Proven ITIL related knowledge– will be an asset
  • Ability to demonstrate knowledge of ITIL Service Management framework or interest in gaining knowledge
  • Excellent communication skills (written / verbal)
  • MS Office Skills
  • Good English written and oral communication skills

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Kraków    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
  • Menedżer Zespołu Sprzedaży

    Compensa Dystrybucja Sp. z o.o.   małopolskie    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    21 godz.
    Twój zakres obowiązków: Twoim zadaniem będzie prowadzenie rekrutacji i budowanie zespołu Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz zarządzał/a podległym zespołem Doradców Ubezpieczeniowych. Będziesz odpowiedzialny/a za wdrożenie Doradców w Twoim zespole w sprzedaż produktów...
  • Lider Zespołu Sprzedaży

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć będzie: budowanie własnego biznesu...
  • Dyrektor Agencji

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    dyrektor  kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zaangażowani ludzie, najwyższe standardy oraz prosta w konstrukcji oferta produktowa dopasowana do potrzeb klientów czynią nas wyjątkowym partnerem do współpracy. Jeśli posiadasz doświadczenie menedżerskie w branży ubezpieczeniowej zapraszamy do aplikowania na ww. stanowisko. Do zadań...
  • Kierownik Działu Sprzedaży

    Novotel i ibis Kraków Centrum   Kraków    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twoja misja: będziesz odpowiedzialny/a za wyniki sprzedażowe hoteli w dwóch brandach (375 pokoi) wraz z przestrzenią konferencyjną i raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Hotelu; odpowiedzialność za realizację budżetu hotelu; przygotowywanie oraz wdrażanie strategii sprzedażowej obu...
  • Kierownik Zespołu Sprzedaży

    Unum Życie TUiR S.A.   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    3 dni
    Zadania: rekrutacja do zespołu sprzedażowego; rozwój i szkolenie zespołu; realizacja celów biznesowych; motywowanie, kreowanie dobrej atmosfery pracy.
  • Business Development Manager - Export Manager

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    menedżer
    3 dni
    Zakres obowiązków realizacja celów sprzedażowych, dystrybucyjnych i marketingowych (miesięcznych, kwartalnych, rocznych) na obsługiwanych rynkach zagranicznych bezpośrednia odpowiedzialność i współpraca z Sieciami Sklepów i Dystrybutorami na rynkach zagranicznych; zawieranie umów,...
  • Dyrektor Oddziału

    GRUPA PZU   Zakopane    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Realizowanie planów sprzedaży w podległym Oddziale; Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży oraz obsługi klienta; Budowanie portfela klientów; Zapewnienie aktualności wiedzy w zakresie produktów, procesów oraz narzędzi wspierających sprzedaż i pozyskiwanie klientów w podległym...
  • Koordynator Zespołu Sprzedaży

    Praca.pl   Kraków    praca mobilna
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania: Rekrutacja członków zespołu; Rozwijanie i szkolenie pracowników; Realizacja wyznaczonych celów biznesowych; Motywowanie i dbanie o pozytywny klimat w zespole;
  • Technical Accounting Process Lead with Dutch (Collection)

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Position Summary As a key member of our Cash cycle team located in Krakow, you will be responsible for providing customer service and support to our customer base for their financial inquiries. This includes addressing client’s overdue payments, researching payment discrepancies, reviewing and...