Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Libertów, Góra Libertowska 34    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia; Koordynacja pracy zespołu mechaników; Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem; Zapewnienie wysokiej jakości usług serwisowych;
  • Koordynator Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Libertów, Góra Libertowska 34    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień Koordynacja pracy zespołu Mechaników Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem Współpraca z klientami i kontrahentami B2B Dbałość o...
  • Lider techników obiektu

    Apleona Polska sp. z o.o.   Skawina    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja oraz nadzór nad pracami podległego zespołu w celu zapewnienia ciągłości pracy oraz pełnej sprawności technicznej budynku. Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników...
  • Specjalista ds. utrzymania ruchu

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    skuteczne usuwanie bieżących usterek i przywracanie funkcjonalności systemów; rejestrowanie podjętych działań; wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń w zakresie automatyki; analizowanie przyczyn awarii i podejmowanie działań prewencyjnych; udział we wdrożeniach nowych...
  • Koordynator Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Osielsko, k. Bydgoszczy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień; Koordynacja pracy zespołu Mechaników; Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem; Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych;
  • Koordynator Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź, ul. Wiosenna 2    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień Koordynacja pracy zespołu Mechaników Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem Współpraca z klientami i kontrahentami B2B Dbałość o...
  • Kierownik Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Osielsko, k. Bydgoszczy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia; Koordynacja pracy zespołu mechaników; Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem; Zapewnienie wysokiej jakości usług serwisowych;
  • Kierownik Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź, ul. Wiosenna 2    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia; Koordynacja pracy zespołu mechaników; Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem; Zapewnienie wysokiej jakości usług serwisowych;
  • Kierownik Oddziału Serwisu

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Kierowanie kilkuosobowym zespołem (mechanicy i specjaliści serwisu) Planowanie i organizacja pracy mechaników Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych Odpowiedzialność za gospodarkę magazynową Prowadzenie działań mających na...
  • Kierownik działu konserwacji i eksploatacji

    Spółdzielnia Mieszkaniowa „Muranów”   Warszawa, ul. Dzielna 10    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o specjalizacji budowlanej lub sanitarnej; mile widziane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie budownictwa ogólnobudowlanego lub instalacji sanitarnych; znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz innych przepisów...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Manager

HCL Poland Sp. z o.o.
Kraków
praca stacjonarna
rekrutacja online
1300 dni temu

HCL Technologies is a next-generation global technology company that helps enterprises reimagine their businesses for the digital age. Our technology products, services and engineering are built on four decades of innovation, with a world-renowned management philosophy, a strong culture of invention and risk-taking, and a relentless focus on customer relationships. With a worldwide network of R&D, innovation labs and delivery centers, and 150,000+ ‘Ideapreneurs’ working in 46 countries, HCL serves leading enterprises across key industries, including 250 of the Fortune 500 and 650 of the Global 2000. HCL generated consolidated revenues of USD 9.94 billion for 12 Months Ended 31st March, 2020.

We offer an integrated portfolio of products, solutions, services, and IP through our Mode 1-2-3 strategy built around Digital, IoT, Cloud, Automation, Cybersecurity, Analytics, Infrastructure Management and Engineering Services, amongst others, to help enterprises reimagine their businesses for the digital age.

 

HCL’s global delivery center in Krakow was established in 2007. It works with several Fortune 500 firms, primarily offering multilingual global technical support. Today, we assist more than 35 customers in 18 different languages.

Due to our growing business needs we are looking for:

 

Service Manager
Miejsce pracy: Kraków
Context: 

 

Each Service Manager has a number of allocated Service Desk projects where they work, with the track leads and SDMs in the delivery organization and other groups to ensure that service meets expected levels of service and that continual improvement and service excellence are core to the ways of working. A good knowledge of ITIL processes and Continual Improvement methodologies (6sigma, Lean) and ability to turn theory into practice. Experience of large scale service delivery and transition projects, a high degree of cultural sensitivity and excellent communication skills are critical for the role.

 

Key Area of Responsibility:
  • Customer (internal and external) satisfaction - 20%
  • Service improvements - 10%
  • SLA achievement/ escalated support - 20%
  • Profitability improvements - 10%
  • Attrition through people development and motivation - 20%
  • Operational leadership for day to day delivery - 20%

 

Roles and Responsibilities:
  • Direct supervision of IT Support Team Leaders, providing direction to Team Leaders, helping them to achieve business and personal objectives. Hold regular 121s, set objectives and monitor progress focusing on development and motivation. 
  • Work closely with internal and customer/partner delivery teams to manage and increase the first call resolution, end-user service satisfaction, service and financial performance and customer service perception. Review resource and shift plans to ensure optimum usage of available resources while ensuring current operations and future growth is supported. 
  • Ensure delivery process, including escalation and communication management meet the needs of the business, providing timely and business focused updates regarding serious issues. Ensure that escalation routes are clear and known by the business and manage escalations through to successful conclusion. Own escalations with respect to overall and long-term issues with delivery, quality or performance. 
  • Implement HCL standard operational procedures. Working closely with delivery teams to implement standard best practice in target accounts to deliver consistent service delivery and exception customer satisfaction. 
  • Review service performance metrics and KPIs for on-going effectiveness. Provide regular reports of performance against the targets and other measures to service owners and manage the team to meet agreed performance targets. Conduct regular customer reviews of delivery, recording all actions and ensure successful closure of actions. 
  • Directly support the transition and stabilization of new projects through Due Diligence and Service Transition to Hand-Over. Additionally, develop capability and skills within teams to support new projects and service opportunities.
Requirements:
  • At least 8 years of professional work experience. (+ 10 years for Senior)
  • At least 3 years of experience managing Service Desk or IT support department. (+ 5 years for Senior)
  • Excellent customer facing and influencing skills to be able to gain the respect, confidence and trust of both the customer and the delivery teams.
  • The candidate must show an customer focused approach, confidently dealing with customer escalations and showing flexibility and creativity in seeking innovative win: win situations. They must be culturally sensitive to regional and corporate cultures.
  • Must be a proficient and mature manager capable of demonstrating leadership, mentoring and motivation which will include management of multilingual resources.
  • Able to set own priorities and objectives and work with minimal supervision.
  • Critical thinker, able to analyze given performance data, draw valid conclusions, plan and implement improvement actions.
  • Fluency in English (C1 level or above) is mandatory for this position. Knowledge of another European language would be an asset.
We thank all interested candidates for their applications. We reserve the right to contact only selected candidates. Only those applications that include the candidate's consent to process personal data will be considered.

Please use the sentence below:

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed for the purposes of the recruitment process in accordance with Art. 6 paragraph 1 letter a of the Regulation of the European Parliament and of the Council (EU) 2016/679 of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation)

I hereby give consent for my personal data included in the application to be processed by HCL Poland Sp. z o. o. for the purposes of future recruitment processes.
 

Podobne oferty

  • Kierownik Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Libertów, Góra Libertowska 34    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia; Koordynacja pracy zespołu mechaników; Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem; Zapewnienie wysokiej jakości usług serwisowych;
  • Koordynator Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Libertów, Góra Libertowska 34    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień Koordynacja pracy zespołu Mechaników Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem Współpraca z klientami i kontrahentami B2B Dbałość o...
  • Lider techników obiektu

    Apleona Polska sp. z o.o.   Skawina    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja oraz nadzór nad pracami podległego zespołu w celu zapewnienia ciągłości pracy oraz pełnej sprawności technicznej budynku. Utrzymanie instalacji budynkowych w stanie pełnej sprawności technicznej oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników...
  • Specjalista ds. utrzymania ruchu

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    skuteczne usuwanie bieżących usterek i przywracanie funkcjonalności systemów; rejestrowanie podjętych działań; wykonywanie inspekcji oraz przeglądów maszyn i urządzeń w zakresie automatyki; analizowanie przyczyn awarii i podejmowanie działań prewencyjnych; udział we wdrożeniach nowych...
  • Koordynator Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Osielsko, k. Bydgoszczy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień; Koordynacja pracy zespołu Mechaników; Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem; Dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług serwisowych;
  • Koordynator Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź, ul. Wiosenna 2    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie całością procesu zleceń – oferty, obsługa klienta, obsługa zamówień Koordynacja pracy zespołu Mechaników Współpraca serwisowa z innym działami firmy: maszyny nowe i używane, wynajem Współpraca z klientami i kontrahentami B2B Dbałość o...
  • Kierownik Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Osielsko, k. Bydgoszczy    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia; Koordynacja pracy zespołu mechaników; Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem; Zapewnienie wysokiej jakości usług serwisowych;
  • Kierownik Serwisu

    Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.   Czeladź, ul. Wiosenna 2    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe zarządzanie procesem zleceń: od oferty do obsługi klienta i realizacji zamówienia; Koordynacja pracy zespołu mechaników; Współpraca z działami: nowe i używane maszyny, wynajem; Zapewnienie wysokiej jakości usług serwisowych;
  • Kierownik Oddziału Serwisu

    Interhandler Sp. z o.o.   Łódź, ul. Brzezińska 88    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Kierowanie kilkuosobowym zespołem (mechanicy i specjaliści serwisu) Planowanie i organizacja pracy mechaników Realizacja budżetu sprzedaży części zamiennych, osprzętów oraz usług serwisowych Odpowiedzialność za gospodarkę magazynową Prowadzenie działań mających na...
  • Kierownik działu konserwacji i eksploatacji

    Spółdzielnia Mieszkaniowa „Muranów”   Warszawa, ul. Dzielna 10    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne o specjalizacji budowlanej lub sanitarnej; mile widziane uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie budownictwa ogólnobudowlanego lub instalacji sanitarnych; znajomość przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz innych przepisów...