Najnowsze oferty pracy

  • Service Manager and Business Product Owner

    JTI GBS   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Position Purpose As a member of Service Management Team, you will assume a role encompassing Service Manager and Business Product Owner responsibilities. In this dynamic position, you will be instrumental in ensuring the delivery of high-quality services while also driving the strategic direction...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Service Delivery Manager Katowice
Service Manager Software Maintenance and Support

Service Manager Software Maintenance and Support

TeamQuest
Katowice
praca stacjonarna
2425 dni temu
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
For the leading European and worldwide manufacturer of ATMs and payment systems, with over 63 years of experience (25 years in Poland) in the industry, we are looking for:
Service Manager Software Maintenance and Support
MIASTO Katowice
Nr ref.: 26640
Zakres obowiązków:
  • Business Development role:
    • GC contact for area Sales/Account managers regarding the SW Maintenance and Support offering (cost calculation, processes, supportmodel/delivery)
    • Ensuring the area Sales/Account managers understand (and use) the SW Maintenance and Support corporate guidelines in terms of Support model, Pricing and related contract templates
    • Deliver input in pre-sales/review sessions to ensure M&S offer is a healthy/feasible offer from P&L and delivery perspective. Key points:
      • Cost calculation is based on standard M&S costing model with realistic input/parameters
      • Support model (L1, L2, L3) fits the requirements of the customer
      • SLA proposed can be achieved
      • Agreements regarding transition from project to M&S is in place
    • Act as Escalation manager during critical escalations ensuring progress and clear communications between area/customer, Global/HQ and GC team(s)
    • Responsible for the overall quality of the SW M&S delivery by GC
    • (Monthly) reporting on tickets (received, closed, backlog, time spend etc) vs agreed KPI's towards areas and HQ/Global
    • (Monthly) Management reporting on pre-sales activities, Financials, forecast, operational issues, resourcing, (continuous) improvement plans etc
  • Operational role (in close cooperation with Support team in Wroclaw)
    • Ensuring tickets are solved in compliance with agreed SLA's
    • Managing M&S resources on day-to-day basis ensuring
      • Availability
      • Up-to-date knowledge
      • Quality of delivery
      • Correct booking of hours spend
    • Act as Escalation manager during critical escalations ensuring progress and clear communications between area/customer, HQ and GC team(s)
    • Responsible for the overall quality of the SW M&S delivery by GC
    • (Monthly) reporting on tickets (received, closed, backlog, time spend etc) vs agreed KPI's, towards areas and HQ/Global
  • Ensuring M&S activities is executed according to corporate processes for software deliveries
Wymagania:
  • At least 5 years of team management experience in software delivery/software maintenance&support
  • Experience in Pre-Sales/Business Development
  • Project Management experience
  • Experience in working within a Global organization
  • Excellent client facing and internal communication skills
  • Excellent written and verbal communication skills (English)
  • Critical thinking and problem solving skills
  • ITIL V3 Foundation certificate


Dodatkowe atuty:

  • Technical background (QA/SW Development)
  • Experience in Agile/SCRUM methodology
  • Retail knowledge
  • Additional languages (French / Italian / German / Spanish)
  • A recognised qualification in a project management methodology (e.g. Prince2, PMP, etc.)
Oferujemy:
  • Multicultural work environment
  • Working in a dynamic, global organization
  • International assignments and projects
  • Private medical care with family option
  • Life and accident insurance
  • Multisport (with partner, friend and child option)
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118

 

Podobne oferty

  • Service Manager and Business Product Owner

    JTI GBS   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Position Purpose As a member of Service Management Team, you will assume a role encompassing Service Manager and Business Product Owner responsibilities. In this dynamic position, you will be instrumental in ensuring the delivery of high-quality services while also driving the strategic direction...