Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 45,00 - 50,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj bez CV
17 godz.
Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
15 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Gdańsk
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zarządzenie zamówieniami klientów. Telefoniczna i pisemna obsługa klientów w przypadku zapytań i sporów. Współpraca z zespołami obsługi, produkcji, magazynu i logistyki. Raportowanie do odpowiednich działów. Administracja danymi klientów. Uczestnictwo w projektach usprawniających...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 4000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.
Service Desk Technician (2nd linia wsparcia)
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje przyszłe zadania:
Przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT
Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie
Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy
Tworzenie bazy wiedzy
Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników
Oczekujemy od Ciebie:
Wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika)
Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły
Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się
Dyspozycyjności (studia zaoczne, zdalne lub "luźny" plan zajęć)
Mile widziane:
Doświadczenie zawodowe w serwisach informatycznych, service desku
Podstawowa znajomości ITIL
Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows
Znajomość zagadnień dot. sieci komputerowych
Znajomość konfiguracji Raspberry Pi
Tworzenie prostych skryptów w Bash, Python
Oferujemy: stabilne warunki współpracy, stawkę godzinową plus premie, benefity, luźną atmosferę, elastyczne godziny pracy, nieograniczoną ilość kawy :)
Klient portalu Praca.pl
Wrocław
praca zdalna / stacjonarna
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 45,00 - 50,00 zł brutto/godz. rekrutacja online aplikuj bez CV
17 godz.
Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail, Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Chcesz stawiać pierwsze kroki w IT i zdobywać doświadczenie w pracy z nowoczesnymi systemami i infrastrukturą? Dołącz do naszego zespołu jako Junior Helpdesk! To praca pełna wyzwań, w której nie tylko rozwiążesz realne problemy techniczne, ale też weźmiesz udział w ciekawych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Help others: we offer support by phone, email or chat. Your help will be irreplaceable! Become a technical superhero: we provide technical support for streaming fans. Solve puzzles: we answer questions about contracts and billing quickly and efficiently. Empathy and professionalism: we handle and...
Główny zakres obowiązków: nadzór nad cyklem życia sprzętu IT – od zakupu, przez instalację aż po utylizację; rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia IT z wykorzystaniem systemu ManageEngine ServiceDesk Plus; tworzenie oraz modyfikacja skryptów w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Wsparcie klientów poprzez telefon, chat czy email. Rozwiązywanie problemów technicznych i administracyjnych. Szybkie odpowiadanie na pytania dotyczące umów i płatności. Zarządzanie skargami klientów z empatią i profesjonalizmem. Obsługa zadań administracyjnych, w tym wykonywanie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
15 dni
Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem, sprzętem i siecią, Obsługa zgłoszeń użytkowników oraz instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania, Prace związane z siecią, w tym układanie kabli i montaż urządzeń sieciowych, Tworzenie dokumentacji technicznej i...
Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w sprawach technicznych dla certyfikatów kwalifikowanych i niekwalifikowanych oraz produktów dostępnych w ofercie Certum, rozwiązywanie problemów z zakresu podpisu elektronicznego, zapewnienie prawidłowej obsługi zgłoszeń złożonych przez...
Klient portalu Praca.pl
Gdańsk
praca hybrydowa / stacjonarna
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Zarządzenie zamówieniami klientów. Telefoniczna i pisemna obsługa klientów w przypadku zapytań i sporów. Współpraca z zespołami obsługi, produkcji, magazynu i logistyki. Raportowanie do odpowiednich działów. Administracja danymi klientów. Uczestnictwo w projektach usprawniających...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
What we do: As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa pierwszego poziomu wsparcia; Instalacja i konfiguracja komputerów i urządzeń peryferyjnych; Zarządzanie inwentaryzacją sprzętu komputerowego Zarządzanie flotą telefonów komórkowych; Obsługa systemu monitoringu, systemów środków trwałych IT; Czego...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379