Zajmujemy się obsługą IT 7 spółek: ponad 3500 użytkowników końcowych, 400 serwerów i ok. 4000 stacji roboczych. To możliwe dzięki wyspecjalizowanemu zespołowi Service Desk z obsługą 6 dni w tygodniu oraz doświadczonym inżynierom 3 linii wsparcia w obszarach LAN i WAN, systemach operacyjnych klasy linux/windows, technologii VoIP, wirtualizacji oraz serwerach x86 i storage.
Service Desk Technician (2nd linia wsparcia)
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje przyszłe zadania:
- Przyjmowanie i zarządzanie zgłoszeniami IT
- Rozwiązywanie problemów programowych i sprzętowych, rejestrowanych w systemie
- Zgłaszanie awarii wewnątrz firmy
- Tworzenie bazy wiedzy
- Codzienne wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników
Oczekujemy od Ciebie:
- Wykształcenia średniego (w trakcie studiów - oczekiwane kierunki: informatyka, elektronika)
- Samodzielności w realizacji powierzonych zadań, skrupulatności i dbałości o szczegóły
- Pomysłowości, umiejętności szybkiego uczenia się
- Dyspozycyjności (studia zaoczne, zdalne lub "luźny" plan zajęć)
Mile widziane:
- Doświadczenie zawodowe w serwisach informatycznych, service desku
- Podstawowa znajomości ITIL
- Podstawowa znajomości systemów operacyjnych Linux, OSX, Windows
- Znajomość zagadnień dot. sieci komputerowych
- Znajomość konfiguracji Raspberry Pi
- Tworzenie prostych skryptów w Bash, Python
Oferujemy: stabilne warunki współpracy, stawkę godzinową plus premie, benefity, luźną atmosferę, elastyczne godziny pracy, nieograniczoną ilość kawy :)