Service Desk Specialist
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: 10/05/SDS
Specjalność HICRON to sprzedaż, wdrożenia i obsługa posprzedażna zaawansowanych rozwiązań z zakresu IT. Dzięki zespołowi specjalistów oferujemy naszym klientom profesjonalne doradztwo w zakresie realizowanych projektów SAP. Dodatkowo proponujemy usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT (.NET, Java). W HICRON łączymy możliwości jakie daje branża IT, międzynarodowe projekty oraz atmosferę firmy o polskich korzeniach.
Opis stanowiska
- Monitorowanie bieżących działań w procesach biznesowych zaimplementowanych w systemach (przede wszystkim SAP)
- Rejestracja oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń klientów w systemie serwisowym
- Współuczestnictwo w realizacji zgłoszeń serwisowych dla Klientów HICRON opartych na katalogu rozwiązań
- Nadzorowanie czasu i sposobu realizacji zgłoszeń
- Utrzymywanie kontaktu mailowego oraz telefonicznego z wymagającymi użytkownikami
- Praca w zgodzie z dobrymi praktykami ITIL
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
- Biegła obsługa komputera (w szczególności pakiet Office, którego znajomość będzie weryfikowana podczas rekrutacji)
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
- Samodzielność, skrupulatność i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań
Mile widziane:
- Doświadczenie w zdalnym wsparciu klienta w branży IT
- Znajomość języka niemieckiego
Oferujemy
- Stabilne miejsce pracy z możliwością dostosowania grafiku do Twoich potrzeb
- Wspierające i życzliwe środowisko pracy
- Ciekawy zakres obowiązków i możliwość dalszego rozwoju zawodowego i osobistego w branży IT
- Dostosowanie poziomu wykonywanych zadań do posiadanych umiejętności i doświadczenia zawodowego
- Kontakt z językiem poprzez pracę z klientem zagranicznym oraz możliwość nauki języka niemieckiego na dowolnym poziomie
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, imprezy integracyjne i sportowe itd.)