Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zapytań od klientów firmy Asseco Data Systems dotyczących produktów i usług. Zgłaszanie problemów w języku polskim i angielskim. Przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów. Współpraca z zespołami technicznymi. Prowadzenie dokumentacji i analiza...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Specialist

Telit Management Sp. z o.o.
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
2912 dni temu

TELIT Management jest jednym z liderów usług w zakresie telekomunikacji, informatyki i nowoczesnych technologii. Prowadzimy projekty doradcze, wdrożeniowe oraz utrzymaniowe w Polsce i za granicą, zarówno w obszarach infrastruktury / sieci , jak i oprogramowania. Nasi specjaliści i inżynierowie biorą udział w projektach realizowanych dla międzynarodowych Klientów korporacyjnych.

Obecnie prowadzimy projekty z zakresu analizy i poszukujemy Kandydatów  do długofalowej współpracy na stanowisko:

Service Desk Specialist
Zakres obowiązków:
  • wsparcie użytkowników jako pierwsza linia wsparcia oraz ścisła współpraca z drugą linią
  • koordynacja zgłoszeń, monitoring otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o statusie zgłoszenia
  • zarządzanie kontami i hasłami użytkowników na zróżnicowanych platformach np. Active Directory
  • identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych IT
  • rozwiązywanie problemów w  sieci globalnej
  • określenie źródeł problemów aplikacyjnych (sprzęt, oprogramowanie, dostęp użytkownika etc.)
  • tworzenie oraz aktualizowanie dokumentacji
  • weryfikowanie jakości rozwiązywanych incydentów
Oczekujemy:
  • biegłej znajomość języka angielskiego min. poziom B2
  • doświadczenia na podobnym stanowisku lub wykształcenia informatycznego
  • umiejętności szybkiego uczenia się
  • komunikatywności i zorientowania na użytkownika końcowego
  • dokładności, skrupulatności i terminowości w obsłudze otwartych zgłoszeń
  • praktycznej znajomości infrastruktury IT
  • znajomości baz danych MS SQL
  • znajomości systemów operacyjnych Windows
  • podstawowej znajomości zagadnień związanych z siecią
  • podstawowej wiedzy nt. rozwiązań w chmurze, np. Office 365
  • znajomości metodologii ITIL będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • elastyczną formę zatrudnienia
  • możliwość wsparcia w procesie relokacji
  • rozwój zawodowy
  • bogaty pakiet socjalny
  • zatrudnienie w międzynarodowej organizacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. włoskim

    Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia technicznego dla sprzętu elektronicznego oraz usług internetowych, głównie przez kontakt telefoniczny i e-mailowy.
  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa zapytań od klientów firmy Asseco Data Systems dotyczących produktów i usług. Zgłaszanie problemów w języku polskim i angielskim. Przekazywanie zgłoszeń do odpowiednich działów. Współpraca z zespołami technicznymi. Prowadzenie dokumentacji i analiza...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego z językiem włoskim

    FIVOCS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Szczecin    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Praca polega na rozwiązywaniu problemów technicznych sprzętu elektronicznego i połączeń internetowych przez telefon i e-mail. Wymagania: Bardzo dobrej znajomości języka włoskiego Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych; Gotowość do podjęcia pracy w pełnym wymiarze (od...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Technicznego (druga linia wsparcia)

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    9 dni
    Zadania: pełnienie roli drugiej linii wsparcia dla użytkowników produktów i usług oferowanych przez Asseco Data Systems S.A., przyjmowanie, rejestrowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów wewnętrznych i zewnętrznych w języku polskim i angielskim, delegowanie i eskalacja zgłoszeń,...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...