TELIT Management jest jednym z liderów usług w zakresie telekomunikacji, informatyki i nowoczesnych technologii. Prowadzimy projekty doradcze, wdrożeniowe oraz utrzymaniowe w Polsce i za granicą, zarówno w obszarach infrastruktury / sieci , jak i oprogramowania. Nasi specjaliści i inżynierowie biorą udział w projektach realizowanych dla międzynarodowych Klientów korporacyjnych.
Obecnie prowadzimy projekty z zakresu analizy i poszukujemy Kandydatów do długofalowej współpracy na stanowisko:
Service Desk Specialist
Zakres obowiązków:
- wsparcie użytkowników jako pierwsza linia wsparcia oraz ścisła współpraca z drugą linią
- koordynacja zgłoszeń, monitoring otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o statusie zgłoszenia
- zarządzanie kontami i hasłami użytkowników na zróżnicowanych platformach np. Active Directory
- identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych IT
- rozwiązywanie problemów w sieci globalnej
- określenie źródeł problemów aplikacyjnych (sprzęt, oprogramowanie, dostęp użytkownika etc.)
- tworzenie oraz aktualizowanie dokumentacji
- weryfikowanie jakości rozwiązywanych incydentów
Oczekujemy:
- biegłej znajomość języka angielskiego min. poziom B2
- doświadczenia na podobnym stanowisku lub wykształcenia informatycznego
- umiejętności szybkiego uczenia się
- komunikatywności i zorientowania na użytkownika końcowego
- dokładności, skrupulatności i terminowości w obsłudze otwartych zgłoszeń
- praktycznej znajomości infrastruktury IT
- znajomości baz danych MS SQL
- znajomości systemów operacyjnych Windows
- podstawowej znajomości zagadnień związanych z siecią
- podstawowej wiedzy nt. rozwiązań w chmurze, np. Office 365
- znajomości metodologii ITIL będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- elastyczną formę zatrudnienia
- możliwość wsparcia w procesie relokacji
- rozwój zawodowy
- bogaty pakiet socjalny
- zatrudnienie w międzynarodowej organizacji