IT CONNECT to firma stworzona dla ludzi dynamicznych, realizujących się w codziennej pracy. Na bieżąco dysponujemy najciekawszymi propozycjami pracy w dziedzinie IT i technik, a nasi pracownicy pracują z najlepszymi i najbardziej znanymi firmami w Polsce. Poszukujemy zarówno doświadczonych specjalistów i menadżerów, jak również studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów IT. Najważniejsza dla nas jest Twoja pasja i chęć samorealizacji. U nas będziesz realizować swoje marzenia!!
Service Desk Manager
Miejsce pracy: Białystok
Nr Ref.: [1674] P
Nr Ref.: [1674] P
Zadania:
- Zarządzanie zespołami Service Desk (SD).
- Nadzór na jakością świadczonych usług.
- Monitoring parametrów KPI wyznaczonych dla zespołów SD.
- Rozliczanie pracy pracowników SD.
- Nadzór nad grafikiem pracy zespołów SD.
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe i eskalacje ze strony Klientów.
- Organizacja szkoleń podnoszących kompetencje pracowników SD.
- Rekrutacja i organizacja procesu onboardingu nowych pracowników SD.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, minimum licencjat, (najlepiej informatyczne, mile widziane kursy z zakresu marketingu i zarządzania).
- Znajomość dobrych praktyk ITIL, poparte certyfikatem, będzie dodatkowy, ważnym atutem.
- Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office. W szczególności analiza danych masowych danych przy pomocy MS Excel.
- Podstawowa znajomość zasad księgowości.
- Wiedza z zakresu zarządzania jakością (normy ISO 9001 i ISO 45001).
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalające na płynną komunikację z Klientem.
- Znajomość innych języków obcych (niemieckiego, rosyjskiego,…) będzie dodatkowym atutem.
Dodatkowe oczekiwania w stosunku do kandydata:
- Elastyczność w zakresie planowania godzin pracy
- Komunikatywność
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Odporność na stres
- Samodzielność i odpowiedzialność
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
- Praca w młodym dynamiczny zespole w intensywnie rozwijającej się Firmie.
- Dowolną formę zatrudnienia
- Wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy