Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. wsparcia ERP w obszarze finansowym

    Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Coordinator

E NET PRODUCTION Sp.z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
1793 dni temu

Obecnie poszukujemy:

Service Desk Coordinator
Miejsce pracy: Katowice

Jeśli chcesz podjąć ciekawe wyzwanie zawodowe, rozumiesz działanie systemów e-commerce, jesteś związany od kilku lat z branżą IT i wdrażałeś w życie najlepsze standardy komunikacji z klientem i rozwiązywania zgłoszeń serwisowych, to jesteś osobą, którą chcemy poznać. Czeka Cię bezpośrednia współpraca z doświadczonym zespołem Konsultantów, Software Developerów, Product Ownerów i Project Managerów firmy ENP. Nasze zespoły rozwijają i wspierają jeden z największych systemów e-commerce, który powstał w Polsce i każdego dnia obsługuje miliony użytkowników internetowych, a swoje udane działania on-line prowadzą na tym systemie takie marki jak: CCC, Media Markt, Media Expert, Samsung, Avans, Salony Agata, Sizeer, Timberland, Kler. Rozpoczynając ten proces rekrutacyjny, chcemy znaleźć osobę, która będzie koordynować działania zespołu odpowiedzialnego za rozwiązywanie zgłoszeń, a także wspierać ich w codziennych zadaniach i czuwać nad zachowaniem wprowadzanych standardów.

 

Zadania na Twoim nowym stanowisku:
  • analiza aktualnego przebiegu procesowania zgłoszeń serwisowych, wprowadzanie usprawnień, tworzenie procedur,
  • wdrażanie nowych standardów realizacji zgłoszeń zespołu Service Desku i kontrola ich przestrzegania,
  • katalogowanie sposobów rozwiązywania problemów z obszaru Service Desku i prezentowanie ich zespołom developerskim,
  • zarządzanie pracą zespołu, rozdzielanie zadań i ustalanie priorytetów,
  • wsparcie zespołu przy wykonywaniu zadań,
  • zapewnienie sprawnej komunikacji w zespole,
  • udoskonalanie standardów komunikacji z klientem, dbałość o ich przestrzeganie i zachowanie dobrych relacji biznesowych,
  • analiza napływających zgłoszeń ze strony partnera i zapewnienie płynnego ich procesowania,
  • przestrzeganie zapisów SLA,
  • prowadzenie raportów i statystyk na wewnętrzne potrzeby firmy oraz dla klienta, zgodnie z zasadami współpracy ujętymi w umowie,
  • bliska współpraca z software developerami, project managerami, product ownerami, service desk konsultantami, testerami.
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy związanej z rozwiązywaniem zgłoszeń serwisowych uregulowanych zapisami SLA przy równoczesnym kontakcie z klientem zewnętrznym,
  • doświadczenie z systemami ticketowymi,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie w zakresie wprowadzania usprawnień w pracy Service Desku, poparte zakończonymi sukcesem projektami.
  • proaktywne podejście do pracy, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz asertywność,
  • rozumienie procesu tworzenia oprogramowania, testowania rozwiązań i zasad wdrażania kodu na produkcję,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • bardzo dobra priorytetyzacja zadań,
  • przygotowanie do pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu,
  • komunikatywność i chęć dzielenia się wiedzą,
  • dokładność i samodzielność,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (B1/B2).
Mile widziane:
  • doświadczenie w rozwoju oprogramowania jako Software Tester, Developer czy Specjalista ds. Wdrożeń,
  • znajomość JIRA,
  • prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
  • rozwój umiejętności i zdobycie praktycznego doświadczenia w bardzo szerokim zakresie branży e-commerce,
  • udział w rozwojowych projektach wewnętrznych ENP (praca z najlepszymi specjalistami w branży) i zewnętrznych (praca dla klientów ENP),
  • stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie - jesteśmy otwarci na różne formy współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie),
  • pakiet benefitów (w tym ubezpieczenie medyczne MEDICOVER, grupowe na życie WARTA, pakiet sportowy OK System),
  • szkolenia i rozwój osobisty,
  • konwersacje w języku angielskim z Native Speakerem pracującym na co dzień w siedzibie ENP,
  • pracę w nowoczesnym biurze, znajdującym się w dobrze skomunikowanej części Katowic,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i świetnych ludzi wokół z ciekawymi zainteresowaniami,
  • możliwość awansu zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych; Wprowadzanie danych do systemu;
  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product...
  • Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu.
  • Konsultant IT - Help Desk

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Odpowiedź na zgłoszenia od użytkowników dotyczące problemów z modułami systemu AdAS; Analiza i diagnozowanie problemów zgłaszanych przez użytkowników w celu znalezienia skutecznych rozwiązań; Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów;...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego IT

    TENSOFT Sp. z o.o.   Opole    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem systemowym AdAS. Analiza zgłoszeń i znajdowanie rozwiązań technicznych. Udzielanie wsparcia technicznego i konfiguracja oprogramowania. Dokumentowanie problemów oraz ich rozwiązań. Szkolenie użytkowników z obsługi systemu...
  • Pracownik ds. Wsparcia IT

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa i konfiguracaja komputera; konfiguracja karty sieciowej; instalowanie sterowników; czytanie plików z zapisu działania programu ( logi) lutowanie;
  • Learning Support Agent with Spanish

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Day-to-day responsibilities: Managing, resolving and posting updates for any course/lab and related learning assets in a discussion forum on the designated platform for communication between the learners, mentors and teacher staff, Managing the customer’s problems through effective diagnosis,...
  • Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Wykorzystanie narzędzi takich jak Power Platform do automatyzacji przepływów pracy, opracowywania algorytmów biznesowych, ulepszania wizualizacji danych, raportowania itp. Optymalizacja narzędzi SharePoint do zarządzania danymi; Zapewnienie wsparcia technicznego; Opracowywanie...
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiazywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista ds. wsparcia ERP w obszarze finansowym

    Arcus Systemy Informatyczne Sp. z o.o.   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu ERP: księgowanie dokumentów, analiza procesów biznesowych i więcej. Prowadzenie szkoleń dla użytkowników oraz rozwijanie systemu ERP. Tworzenie dokumentacji i instrukcji użytkowników. Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta.