Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Swedish speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    24 godz.
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Coordinator

E NET PRODUCTION Sp.z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
1757 dni temu

Obecnie poszukujemy:

Service Desk Coordinator
Miejsce pracy: Katowice

Jeśli chcesz podjąć ciekawe wyzwanie zawodowe, rozumiesz działanie systemów e-commerce, jesteś związany od kilku lat z branżą IT i wdrażałeś w życie najlepsze standardy komunikacji z klientem i rozwiązywania zgłoszeń serwisowych, to jesteś osobą, którą chcemy poznać. Czeka Cię bezpośrednia współpraca z doświadczonym zespołem Konsultantów, Software Developerów, Product Ownerów i Project Managerów firmy ENP. Nasze zespoły rozwijają i wspierają jeden z największych systemów e-commerce, który powstał w Polsce i każdego dnia obsługuje miliony użytkowników internetowych, a swoje udane działania on-line prowadzą na tym systemie takie marki jak: CCC, Media Markt, Media Expert, Samsung, Avans, Salony Agata, Sizeer, Timberland, Kler. Rozpoczynając ten proces rekrutacyjny, chcemy znaleźć osobę, która będzie koordynować działania zespołu odpowiedzialnego za rozwiązywanie zgłoszeń, a także wspierać ich w codziennych zadaniach i czuwać nad zachowaniem wprowadzanych standardów.

 

Zadania na Twoim nowym stanowisku:
  • analiza aktualnego przebiegu procesowania zgłoszeń serwisowych, wprowadzanie usprawnień, tworzenie procedur,
  • wdrażanie nowych standardów realizacji zgłoszeń zespołu Service Desku i kontrola ich przestrzegania,
  • katalogowanie sposobów rozwiązywania problemów z obszaru Service Desku i prezentowanie ich zespołom developerskim,
  • zarządzanie pracą zespołu, rozdzielanie zadań i ustalanie priorytetów,
  • wsparcie zespołu przy wykonywaniu zadań,
  • zapewnienie sprawnej komunikacji w zespole,
  • udoskonalanie standardów komunikacji z klientem, dbałość o ich przestrzeganie i zachowanie dobrych relacji biznesowych,
  • analiza napływających zgłoszeń ze strony partnera i zapewnienie płynnego ich procesowania,
  • przestrzeganie zapisów SLA,
  • prowadzenie raportów i statystyk na wewnętrzne potrzeby firmy oraz dla klienta, zgodnie z zasadami współpracy ujętymi w umowie,
  • bliska współpraca z software developerami, project managerami, product ownerami, service desk konsultantami, testerami.
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy związanej z rozwiązywaniem zgłoszeń serwisowych uregulowanych zapisami SLA przy równoczesnym kontakcie z klientem zewnętrznym,
  • doświadczenie z systemami ticketowymi,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie w zakresie wprowadzania usprawnień w pracy Service Desku, poparte zakończonymi sukcesem projektami.
  • proaktywne podejście do pracy, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz asertywność,
  • rozumienie procesu tworzenia oprogramowania, testowania rozwiązań i zasad wdrażania kodu na produkcję,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • bardzo dobra priorytetyzacja zadań,
  • przygotowanie do pracy w dynamicznym środowisku i pod presją czasu,
  • komunikatywność i chęć dzielenia się wiedzą,
  • dokładność i samodzielność,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (B1/B2).
Mile widziane:
  • doświadczenie w rozwoju oprogramowania jako Software Tester, Developer czy Specjalista ds. Wdrożeń,
  • znajomość JIRA,
  • prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
  • rozwój umiejętności i zdobycie praktycznego doświadczenia w bardzo szerokim zakresie branży e-commerce,
  • udział w rozwojowych projektach wewnętrznych ENP (praca z najlepszymi specjalistami w branży) i zewnętrznych (praca dla klientów ENP),
  • stabilne zatrudnienie oraz atrakcyjne wynagrodzenie - jesteśmy otwarci na różne formy współpracy (umowa o pracę, B2B, umowa zlecenie),
  • pakiet benefitów (w tym ubezpieczenie medyczne MEDICOVER, grupowe na życie WARTA, pakiet sportowy OK System),
  • szkolenia i rozwój osobisty,
  • konwersacje w języku angielskim z Native Speakerem pracującym na co dzień w siedzibie ENP,
  • pracę w nowoczesnym biurze, znajdującym się w dobrze skomunikowanej części Katowic,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy i świetnych ludzi wokół z ciekawymi zainteresowaniami,
  • możliwość awansu zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

    Grupa Inter Cars   Giżycko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)
    2 dni
    Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Danish Speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Junior Supporter - IT Service Desk (Swedish speaker)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Konsultant Techniczny ds. Wsparcia Klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Obsługa klientów (połączenia, e-maile, czat). Reagowanie na zgłoszenia techniczne, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów. Współpraca z innymi działami wsparcia i inżynierami. Dbanie o wysoką jakość obsługi.
  • IT Konsultant

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    24 godz.
    Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa połączeń przychodzących, maili oraz czatów; Obsługa klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Asystent / Asystentka - Wsparcie w dziale IT

    H+H Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Wydawanie sprzętu pracownikom; Prowadzenie odpowiedniej dokumentacji; Wgrywanie i aktualizacja aplikacji w telefonach użytkowników; Bieżące wsparcie działu.
  • Operator Helpdesk / Analityk operacyjny

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta. Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami; Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power...