Najnowsze oferty pracy

  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. IT / Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych systemu WMS oraz MS Office (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów) Szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu oraz zainstalowanego oprogramowania; Wspieranie projektów...
  • Technik serwisu

    INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH Sp. z o.o.   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Technika Informatyka, który dołączy do naszego zespołu. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowanie komputerów z odpowiednim oprogramowaniem, tworzenie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacjach, a także będzie posiadał podstawową wiedzę w...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Analyst

Infusion
Kraków
praca stacjonarna
3391 dni temu

Infusion unites insight, creativity, and technology to accelerate and transform business for leading companies around the world. From high performance trading systems to next-generation retail environments and beyond, Infusion creates digital experiences and advanced technology solutions that bring our clients' business to new levels. Founded in New York City in 1998, Infusion today is a team of more than 500 people in offices across the globe. Infusion has deep expertise in digital design, emerging and legacy technologies, Web portal development, enterprise solutions and managed services.

Infusion’s expertise extends across the major industries, including retail, financial services, oil and gas, health and life sciences, entertainment, hospitality, education, and public sector.


Service Desk Analyst

Miejsce pracy: Kraków

THE ROLE:

 

The Service Desk Analyst is the face of Infusion's Service Delivery team to ourclients, providing first-line technical support over the phone, and via e-mail.The successful candidate will require an aptitude for working with the various applications and systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of incidents, escalating items to the IT Operations or Application Support teamsas required. As well, the Service Desk team manages the lifecycle of allincidents across the different teams to ensure that we are within accepted service levels, and to ensure documentation and knowledge sharing is occurring.

RESPONSIBILITIES:
  • Act as a single point of contact for phone clients regarding incidents and requests
  • Logging and managing calls from clients via telephone and email
  • Maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management principles
  • Troubleshooting of IT related problems from both software and hardware, such as Smart Phones, PCs, Servers, Websites, and client specific applications
  • Identify and escalate wide-impact or potential wide-impact incidents
  • Escalate unresolved calls to the IT Operations and Application Support teams
  • Log all calls in Service Desk ticketing system (Manage Engine)
  • Take ownership of client incidents and requests, following up on the status of tickets on behalf of the client and communicating progress in a timely manner to the Service Managers
  • Reporting on Service Desk call trends, ticket status, resolution, and other analytics as required.
  • Publishing support documentation to populate team knowledge base and training materials
  • User account administrations for client systems and internal tools.
  • Working in a team environment to ensure 24/7 support for all clients globally

 

REQUIREMENTS:
  • University or college education or related work experience
  • 2+ years previous IT Service Desk\Support or Call Center experience
  • Excellent communications skills and telephone manner
  • Excellent organizational and analytical skills
  • Incident, Release, and Change Management experience
  • User Administration and Access Control experience with Active Directory

 

Please remember to enter the following clause: I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process in accordance with the Personal Data Protection Act dated 29.08.1997 (uniform text: Journal of Laws of the Republic of Poland 2002 No 101, item 926 with further amendments)
 

Podobne oferty

  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    4 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. IT / Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych systemu WMS oraz MS Office (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów) Szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu oraz zainstalowanego oprogramowania; Wspieranie projektów...
  • Technik serwisu

    INSTYTUT AUTOMATYKI SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH Sp. z o.o.   Wrocław, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Technika Informatyka, który dołączy do naszego zespołu. Kandydat będzie odpowiedzialny za przygotowanie komputerów z odpowiednim oprogramowaniem, tworzenie oraz wprowadzanie zmian w dokumentacjach, a także będzie posiadał podstawową wiedzę w...