![](/img/firma/templates/735002/6079/abc1.jpg)
Dla naszego Klienta, dostawcy outsourcingu i infrastruktury sieciowej dla aplikacji IT, poszukujemy kandydatów na w/w stanowisko:
Service Desk Analyst (angielski/hiszpański/włoski)
Miejsce pracy: Poznań
Do głównych zadań należeć będzie: wsparcie techniczne na pierwszej linii oraz zarządzanie incydentami.
Oczekiwania wobec kandydatów:
- biegła znajomość języka: angielskiego, włoskiego lub hiszpańskiego
- zainteresowania i rozumienie infrastruktury IT
- doświadczenie w obsłudze klienta
- zaangażowanie oraz zdolność szybkiego uczenia się
- gotowość do pracy w systemie zmianowym oraz w weekendy
Firma oferuje:
- pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- umowę o pracę oraz benefity ( Medicover, Multisport, MyBenefit)
- perspektywy rozwoju w międzynarodowym środowisku
- konkurencyjne wynagrodzenie