Hemmersbach jest międzynarodowym przedsiębiorstwem, które świadczy kompleksowe usługi dla obszaru IT na skalę przemysłową. Naszą firmę tworzy ponad 2000 stałych pracowników zatrudnionych w 34 oddziałach oraz sieć Autoryzowanych Partnerów Hemmersbach (HAP). Z ich pomocą wykonujemy zlecenia na skalę światową w ponad 190 krajach w pięciu segmentach: Repair, End User support, Expert Provision, Release & Deployment, Data Center Maintenance.
Do naszego Oddziału w Bielanach Wrocławskich poszukujemy osoby na stanowisko:
Service Desk Agent z językiem niemieckim
Location: Polska, Wrocław, Bielany Wrocławskie
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- zdalne wsparcie techników w realizacji napraw głównie w obrębie PC/NB oraz drukarek,
- pełnienie drugiej linii wsparcia dla techników zajmujących się serwisem sprzętu IT bezpośrednio u klienta,
- monitorowanie realizacji zleceń.
Wymagamy:
- bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (C1),
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- otwartości na szkolenie i pracę z zakresu technicznej znajomości drukarek, aby wspierać klienta,
- kreatywności i dobrej organizacji pracy,
- zdolności analizowania i wyciągania wniosków,
- umiejętności pracy nad wieloma zagadnieniami jednocześnie,
- dobrego kontaktu z ludźmi.
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość języka angielskiego,
- wiedza z zakresu diagnozowania useterek w drukarkach.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00/ 9:00-17:00,
- wsparcie w realizacji zadań i celów,
- szeroki pakiet szkoleń wstępnych z zakresu wiedzy o drukarkach,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole i międzynarodowym środowisku,
- pakiet Multisport,
- pakiet lunchowy,
- prywatną opiekę medyczną.