Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego HR

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Radom    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie pracowników pracujących ze sprzętem IT. Przygotowanie komputerów do pracy....
  • Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Produktów Kadrowo-Płacowych

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia Kadry i Płace - zgłoszenia telefoniczne, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
  • Inżynier ds. Serwisu Data Center

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Diagnozowanie i naprawa problemów klientów w terenie; Udzielanie konsultacji technicznych; Wykonywanie przeglądów serwisowych; Udział we wdrożeniach nowych systemów u klientów;
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Agent with Portuguese

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
mazowieckie
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
933 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Agent with Portuguese
Miejsce pracy: woj. mazowieckie

Hi, nice to see you! We'd love to get to know you better! But first, let us introduce ourselves. We are Fujitsu, the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions, and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers. Feel like you could #ShapeYourWorld with us? Well, that's a good thing, because we're looking for a Service Desk Agent with Portuguese, an extra communicative person with a team-oriented attitude. Sounds  like you? Read the offer, leave your CV and shape your career with Fujitsu!

  • 1st Line Telephone Customer Service.
  • Recording, classifying and prioritizing users requests.
  • Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters.
  • Monitoring  requests resolutions.
  • Collaborating with other support lines on more complex technical issues reported by our customers.
  • Providing high-quality customer service.
  • English & Portuguese (at least B2).
  • High-level communication skills.
  • Knowledge of computer hardware construction.
  • Knowledge of MS Windows 8/8.1/10.
  • Knowledge of MS Office 2013/2016/2019.
  • Teamwork attitude.

Nice to have

  • Educational background as an information technology technician.

Benefits

  • Private medical care,
  • Life insurance,
  • Possibility of remote working,
  • Additional social benefits,
  • Holiday packages,
  • Employee referral program,
  • Charity initiatives.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

  • 1st Line Telephone Customer Service.
  • Recording, classifying and prioritizing users requests.
  • Diagnosing and resolving basic problems according to SLA parameters.
  • Monitoring  requests resolutions.
  • Collaborating with other support lines on more complex technical issues reported by our customers.
  • Providing high-quality customer service.
  • English & Portuguese (at least B2).
  • High-level communication skills.
  • Knowledge of computer hardware construction.
  • Knowledge of MS Windows 8/8.1/10.
  • Knowledge of MS Office 2013/2016/2019.
  • Teamwork attitude.

Nice to have

  • Educational background as an information technology technician.

Benefits

  • Private medical care,
  • Life insurance,
  • Possibility of remote working,
  • Additional social benefits,
  • Holiday packages,
  • Employee referral program,
  • Charity initiatives.

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Fuzja
ul. Milionowa 4
93-102 Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników Aplikacji HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia HR poprzez obsługę zgłoszeń telefonicznych, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji realizacja scenariuszy testowych i odtwarzanie przypadków testowych w aplikacji;
  • IT Solutions Engineer (Data Center Support)

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Diagnozowanie i naprawa zgłoszeń od Klientów – serwis wyjazdowy Udzielanie informacji i konsultacji Klientom; Realizacja przeglądów zerowych i cyklicznych; Udział w nowych wdrożeniach u Klientów w ramach posiadanych kompetencji;
  • Młodszy Konsultant Wsparcia Klienta ds. Oprogramowania HR

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa klientów programu Symfonia HR (telefon, czat, email) Aktualizacja baz wiedzy i tworzenie dokumentacji; Przeprowadzanie i dokumentowanie testów aplikacji;
  • Młodszy Specjalista Wsparcia Technicznego HR

    Praca.pl   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zakres obowiązków: Wsparcie użytkowników oprogramowania HR (telefon, czat, email). Aktualizowanie bazy wiedzy i opracowywanie dokumentacji. Wykonywanie i dokumentowanie testów aplikacji.
  • Konsultant ds. Wsparcia technicznego (z językiem angielskim) – infolinia przychodząca

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: kompleksowe wsparcie klienta w zakresie korzystania z bankomatów; przyjmowanie reklamacji; rozpatrywanie zgłoszeń; udzielanie informacji; wsparcie techniczne oraz merytoryczne klienta;
  • Asystent działu IT

    CRL Sp. z o.o.   Radom    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Obsługa zgłoszeń w dziale IT (naprawy, aktualizacje, pomoc). Rozwiązywanie problemów związanych z bieżącą pracą, użytkowaniem sprzętu i oprogramowania. Wspieranie pracowników pracujących ze sprzętem IT. Przygotowanie komputerów do pracy....
  • Młodszy Konsultant ds. Kadr i Płac

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Pomaganie użytkownikom oprogramowania Symfonia Kadry i Płace przez telefon, czat i email. Aktualizacja bazy wiedzy i tworzenie dokumentacji.
  • Młodszy Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Produktów Kadrowo-Płacowych

    Symfonia Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: udzielanie wsparcia klientom korzystającym z oprogramowania Symfonia Kadry i Płace - zgłoszenia telefoniczne, czat, email zasilanie baz wiedzy i tworzenie dokumentacji
  • Microsoft Azure Customer Success - AI (Senior Analyst with English)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    7 dni
    Responsibilities: Engage with customers who are consuming Azure AI solutions and provide technical guidance, best practices, and proactive support Identify customer scenarios, AI usage blockers, and AI growth accelerators and provide feedback to the product and engineering teams Collaborate with...
  • Inżynier ds. Serwisu Data Center

    IT SOLUTION FACTOR Sp. z o.o.   Raszyn    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    10 dni
    Diagnozowanie i naprawa problemów klientów w terenie; Udzielanie konsultacji technicznych; Wykonywanie przeglądów serwisowych; Udział we wdrożeniach nowych systemów u klientów;