Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Asystent ds. Rozwoju Produktów IT

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online
    6 godz.
    Wsparcie administracyjne dla Product Managera w obsłudze systemów. Weryfikacja oraz walidacja danych. Współpraca z działem handlowym (cenniki, wyceny, dostępność produktów). Przygotowywanie raportów sprzedaży i analiza wyników. Aktualizacja cenników, promocji, oraz monitorowanie...
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    2 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Specjalista IT

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń, ul. Wapienna 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu i konfiguracja oprogramowania Codzienna pomoc w utrzymaniu systemu komputerowego Ewidencja sprzętu IT
  • Asystent / Asystentka Product Managera

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu   30,50 - 32,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: wsparcie administracyjne dla Product Managera, obejmujące obsługę systemów zarówno pracodawcy, jak i producenta w zakresie określonej grupy produktów IT, weryfikacja i walidacja danych w systemie, współpraca z działem handlowym w zakresie cenników, wycen i dostępności...
Zobacz więcej ofert pracy

Service Desk Agent with German

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Katowice
praca zdalna
1337 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Service Desk Agent with German
Miejsce pracy: Katowice

Service Desk is a first line of IT support for Fujitsu’s business customers. On this position, you will be a part of a team that provides a single point of contact for users. On Service Desk, you can combine your linguistics skills with the IT world and start Your professional career within IT area.

If you'd like to...
  • gain experience within customer service in one of the biggest IT companies in the world
  • put your language skills to practical use by having constant contact with native speakers from all around the world?
  • gain access to vast variety of technical and soft skill training?
  • provide a single point of contact for users all around the world?
  • deliver high quality standard 1st line support for Fujitsu's Customers?
Main resposibilities:
  • Supporting Customers
  • Dealing with phone/emails requests from our Customers located all around the globe
  • Performing 1st line support, including: diagnosis and resolution wherever possible
  • Reciving, logging, classifying and prioritizing incidents and calls
  • Cooperating with more advanced lines of support to deal with more complicated technical issues reported by our Customers
  • Advanced German language
  • Good command of English language (at least B2)
  • Good communication skills
  • Team player and "can do" attitude
  • Customer service / IT experience will be an asset, but it's not required
  • Basic knowledge of Windows 10 and MS Office package

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

If you'd like to...
  • gain experience within customer service in one of the biggest IT companies in the world
  • put your language skills to practical use by having constant contact with native speakers from all around the world?
  • gain access to vast variety of technical and soft skill training?
  • provide a single point of contact for users all around the world?
  • deliver high quality standard 1st line support for Fujitsu's Customers?
Main resposibilities:
  • Supporting Customers
  • Dealing with phone/emails requests from our Customers located all around the globe
  • Performing 1st line support, including: diagnosis and resolution wherever possible
  • Reciving, logging, classifying and prioritizing incidents and calls
  • Cooperating with more advanced lines of support to deal with more complicated technical issues reported by our Customers
  • Advanced German language
  • Good command of English language (at least B2)
  • Good communication skills
  • Team player and "can do" attitude
  • Customer service / IT experience will be an asset, but it's not required
  • Basic knowledge of Windows 10 and MS Office package

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Asystent ds. Rozwoju Produktów IT

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu  rekrutacja online
    6 godz.
    Wsparcie administracyjne dla Product Managera w obsłudze systemów. Weryfikacja oraz walidacja danych. Współpraca z działem handlowym (cenniki, wyceny, dostępność produktów). Przygotowywanie raportów sprzedaży i analiza wyników. Aktualizacja cenników, promocji, oraz monitorowanie...
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    2 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Specjalista IT

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń, ul. Wapienna 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu i konfiguracja oprogramowania Codzienna pomoc w utrzymaniu systemu komputerowego Ewidencja sprzętu IT
  • Asystent / Asystentka Product Managera

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu   30,50 - 32,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: wsparcie administracyjne dla Product Managera, obejmujące obsługę systemów zarówno pracodawcy, jak i producenta w zakresie określonej grupy produktów IT, weryfikacja i walidacja danych w systemie, współpraca z działem handlowym w zakresie cenników, wycen i dostępności...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379