Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/ -a za tworzenie i wdrażanie strategii SEM w oparciu o pozycjonowanie stron internetowych firmy i narzędzia PPC, a także brał/ -a aktywny udział w działaniach zespołu marketingu, kierowanych do sektora IT i HR. Do Twoich zadań będzie należało tworzenie i wdrażanie strategii SEM z uwzględnieniem ruchu organicznego i PPC w wyszukiwarce, optymalizacja stron internetowych pod kątem SEO, tworzenie, prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, LinkedIn Ads, YouTube Ads oraz kampanii remarketingowych. Będziesz również zajmował/ -a się analizą danych, przygotowywaniem raportów z prowadzonych działań, regularnym monitoringiem i analizą działań konkurencji oraz poszukiwaniem nowych rozwiązań, a także wspierał działu marketingu w realizacji bieżących zadań z zakresu marketingu cyfrowego (content marketing, marketing automation, lead generation).
- minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM (PPC oraz SEO)
- bardzo dobra znajomość narzędzi takich jak: Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, Google Data Studio czy Semstorm
- poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii dla branży IT lub/i rekrutacyjnej na rynku polskim i międzynarodowym
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii Facebook/LinkedIn/YouTube Ads będzie dodatkowym atutem
O warunkach finansowych porozmawiasz z rekruterką.
podczas waszej pierwszej rozmowy telefonicznej
- możliwość elastycznych godzin pracy oraz pracy zdalnej
- rewelacyjny zespół z dużym poczuciem humoru, energicznie i optymistycznie nastawiony do świata
- silny kompetencyjnie zespół, szkolenia i certyfikacja umiejętności
- system benefitów do wyboru, a w nim: karnet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, vouchery na paliwo, bilety na wydarzenia sportowe i kulturalne (np. kino, teatr, koncerty) i wiele innych
- niepowtarzalna atmosfera, nowoczesne biuro, wyjazdy i spotkania integracyjne