Firma BDO obecna jest na polskim rynku od 1991 roku. Jesteśmy jedną z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Zajmujemy V miejsce w rankingu Najlepszych Firm Audytorskich w Polsce. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
Obecnie do naszego Działu Rewizji Finansowej poszukujemy osób na stanowisko:
Senior w Dziale Audytu
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SE/DRF
Naszym Pracownikom oferujemy:
- finansowe wsparcie w uzyskaniu kwalifikacji Biegłego Rewidenta
- możliwość budowania własnej marki pod marką BDO (m.in. publikacje w wybranych czasopismach, wystąpienia na konferencjach czy wydarzeniach branżowych)
- stałe podnoszenie poziomu wiedzy i umiejętności poprzez udział w programie dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń elearningowych
- uczestnictwo w wyspecjalizowanych projektach dla znanych i renomowanych Klientów
- rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- jasną i spójną ścieżkę kariery
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- wsparcie aktywności fizycznej (dofinansowanie do karty Multisport i świeże owoce w biurze)
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
- realizowanie istotnych etapów badania sprawozdania finansowego
- planowanie i organizowanie pracy zespołu
- wspieranie mniej doświadczonych osób z zespołu w realizacji zadań merytorycznych
- koordynowanie zespołu projektowego/zlecenia dla różnych branż
- budowanie relacji z Klientem w trakcie realizowanego badania
- rozwijanie własnej wiedzy i umiejętności merytorycznych
Szczególną uwagę zwrócimy na:
- minimum 2-letnie doświadczenie w dziale audytu na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w międzynarodowej korporacji audytorskiej)
- wyższe kierunkowe wykształcenie (finanse, rachunkowość, ekonomia)
- znajomość polskich i międzynarodowych standardów rachunkowości w praktyce
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację
- zaawansowaną znajomość pakietu Ms Office
- umiejętności organizacyjne
- wysoką kulturę osobistą