Najnowsze oferty pracy

  • Project / Product Manager

    Polcode Sp. z o.o   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / senior / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
  • Kierownik ds. rozwoju i utrzymania systemów IT

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twoje zadania: odpowiedzialność za właściwe realizowanie strategii utrzymania i rozwoju systemów informatycznych poprzez współpracę z właścicielami produktów IT oraz zespołów projektowych w trakcie realizacji prac​ współpraca z różnymi komórkami w organizacji w zakresie...
  • Kierownik Produktu

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: zarządzanie i odpowiedzialność za przydzielone produkty w zakresie realizacji określonych dla nich planów sprzedaży (SSL, CodeSigning, S/MIME, narzędzia do zdalnej identyfikacji osób), tworzenie strategii produktowej, biznesowej i marketingowej, skierowanej na rynek polski oraz...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. rozwoju i wsparcia Salesforce

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: zarządzanie zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za utrzymanie oraz rozwój platformy Salesforce, planowanie i koordynowanie projektów związanych z wdrażaniem nowych funkcjonalności oraz optymalizacja istniejących procesów, współpraca z innymi działami...
  • Specjalista utrzymania ruchu ds. sieci przemysłowych i sterowania

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nadzór, organizację i doradztwo techniczne w zakresie specyfikacji, przetargów, instalacji i montażu urządzeń technicznych w każdym dziale związanym z inżynierią zasilania, sterowaniem, wizualizacją procesów, pomiarami i kontrolą procesu, Nadzór nad firmami zewnętrznymi realizującymi...
  • Specjalista ds. rozwiązań cyfrowych

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty w zakresie rozwoju platformy do zawierania transakcji na produktach skarbowych iPKO dealer,opracowujesz nowe inicjatywy projektowe dotyczące wdrażania i zmian w procesie obsługi produktów skarbowych w kanałach cyfrowych,analizujesz potrzeby...
  • Specjalista ds. zarządzania jakością usług - SLM

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
  • Power Platform Specialist

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Śledzenie trendów technologicznych i proponowanie zastosowania najistotniejszych z nich w bieżącej ofercie usług, Koordynacja działań związanych z rozwojem narzędzi Power Platform w organizacji (Power BI, Power Apps, Power Automate), Modelowanie potencjalnych rozwiązań,...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Kraków    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Kierownik ds. Informatyki Katowice
Senior Technical Services Manger with German

Senior Technical Services Manger with German

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
1280 dni temu


Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. We use our experience and the power of ICT to shape the future of the global society together with our customers.

Fujitsu provides newest technologies and products for informatics and communication to clients in more than 100 countries. Using our many years of experience and innovation potential, we are committed to digital co-creation together with our customers. Fujitsu provides unique digital services that are designed to leverage connectivity and data-driven intelligence in order to empower people by delivering a truly human-centric value.

We are looking for

Senior Technical Services Manger with German
Miejsce pracy: Katowice

 

  • Responsibility of Senior Technical Services Manager is to provide Infrastructure and Service Management (3rd Line Data Centre and End User Computing areas) services according to ITIL processes:
  • Incident management
  • Change Management (Standard Changes / RfSs)
  • Asset Management
  • Service Level Management
  • Continuous Service Improvement
  • The role holder manages and directs teams in the planning, development and maintenance of information systems infrastructure, including long range planning and budgeting.

Leadership

  • Manages and directs operations team to achieve business targets
  • Leads and implements high performance culture in their teams
  • Identifies and develops people with management potential
  • Ensures Talent and Resource Management processes are properly executed in their areas

Account Management

  • Manages SLA performance and customer expectations for excellent delivery
  • Being in charge of accurate billing of services to their customers as well as keeping financial control of their operations
  • Conducts monthly operational reviews and quarterly business reviews with the relevant stakeholders and keeps the Statement of Work (SOW) up to date
  • Assesses risks and defines mitigation actions according to the risk management process in order to ensure business continuity
  • Acts as a final point of escalation for their accounts
  • Builds strong relationship with both account teams and customers
  • Proactively seeks for improvement of service support standards & practices “CSIP”
  • Ensures team follows standard operating procedures for all operational functions
  • Assists in developing or updating standard operating procedures for all business operational activities

Capability development and strategic planning

  • Develops and recommends strategic and tactical plans for the delivery of technical services
  • Drives initiatives in the management team and organizationally that contribute to long-term operational excellence
  • Leads local and global projects that increase the maturity of the operations
  • Supports in pre-sales activities, including service modelling for MIS tenders
  • Cooperates with RIM Services/Tower Managers for continuous improvements or cross-services delivery
  • Drives building, transforming and adapting the department in terms of continuous improvement

Skills & Qualifications

  • Excellent English and German speaker
  • Previous experience in a managerial role - at least 7 years of managerial position, preferably in IT Infrastructure Area
  • Adequate knowledge of organizational effectiveness and operations management
  • Previous experience in technical aspects of the infrastructure related Service at least in one of the following areas:
  • Microsoft Active Directory and Microsoft Security Model
  • Server Management (UNIX/Linux/Wintel)
  • Networking Protocols and/or Hardware
  • Databases (My SQL, MS SQL, Oracle, etc.)
  • Virtualization Technologies (Citrix, etc.)
  • Enterprise Management (SCCM, SCOM, etc.)
  • Storage (Fujitsu, IBM, Hitachi, NetApp, etc.)
  • Previous experience or possessing big potential in finance, commercials and negotiations
  • Excellent interpersonal and operational skills
  • Excellent people management skills
  • Excellent operational & strategic business acumen
  • Logical and Analytical approach
  • Extensive knowledge of the ITIL Service Support standards & practices

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

Leadership

  • Manages and directs operations team to achieve business targets
  • Leads and implements high performance culture in their teams
  • Identifies and develops people with management potential
  • Ensures Talent and Resource Management processes are properly executed in their areas

Account Management

  • Manages SLA performance and customer expectations for excellent delivery
  • Being in charge of accurate billing of services to their customers as well as keeping financial control of their operations
  • Conducts monthly operational reviews and quarterly business reviews with the relevant stakeholders and keeps the Statement of Work (SOW) up to date
  • Assesses risks and defines mitigation actions according to the risk management process in order to ensure business continuity
  • Acts as a final point of escalation for their accounts
  • Builds strong relationship with both account teams and customers
  • Proactively seeks for improvement of service support standards & practices “CSIP”
  • Ensures team follows standard operating procedures for all operational functions
  • Assists in developing or updating standard operating procedures for all business operational activities

Capability development and strategic planning

  • Develops and recommends strategic and tactical plans for the delivery of technical services
  • Drives initiatives in the management team and organizationally that contribute to long-term operational excellence
  • Leads local and global projects that increase the maturity of the operations
  • Supports in pre-sales activities, including service modelling for MIS tenders
  • Cooperates with RIM Services/Tower Managers for continuous improvements or cross-services delivery
  • Drives building, transforming and adapting the department in terms of continuous improvement

Skills & Qualifications

  • Excellent English and German speaker
  • Previous experience in a managerial role - at least 7 years of managerial position, preferably in IT Infrastructure Area
  • Adequate knowledge of organizational effectiveness and operations management
  • Previous experience in technical aspects of the infrastructure related Service at least in one of the following areas:
  • Microsoft Active Directory and Microsoft Security Model
  • Server Management (UNIX/Linux/Wintel)
  • Networking Protocols and/or Hardware
  • Databases (My SQL, MS SQL, Oracle, etc.)
  • Virtualization Technologies (Citrix, etc.)
  • Enterprise Management (SCCM, SCOM, etc.)
  • Storage (Fujitsu, IBM, Hitachi, NetApp, etc.)
  • Previous experience or possessing big potential in finance, commercials and negotiations
  • Excellent interpersonal and operational skills
  • Excellent people management skills
  • Excellent operational & strategic business acumen
  • Logical and Analytical approach
  • Extensive knowledge of the ITIL Service Support standards & practices

HUMAN-CENTRIC ENVIRONMENT

  • Friendly atmosphere in the air that you will miss on your day off.
  • You are treated with respect, as a person and not only as an employee.
  • Work-life balance
  • Appreciation of your work, awards program.
  • Diverse and international working environment.
  • Employment stability.

EMPOWERMENT

  • We develop our unique know-how.
  • Employees can have an impact on the services provided to clients.
  • Openness to dialogue.

WORLDWIDE IT SOLUTIONS

  • Access to innovative technologies with which we work on a daily basis.
  • Industry-leading solutions, systems and programs.
  • Innovative labs.

CAREER CHOICE AND OPPORTUNITIES

  • Wide range of trainings, courses, conferences.
  • Opportunities for professional growth and promotions.
  • Development opportunities in all directions.

 

To apply for this opportunity, please send your CV in English.
www: www.TheRealDeal.pl
F: www.facebook.com/FujitsuPoland
L: https://www.linkedin.com/showcase/career-at-fujitsu-poland/





Textorial Park
ul. Fabryczna 17
90-344, Łódź

University Business
Park ul. Wólczańska 178
90-530, Łódź

Nowa Fabryczna
ul. Składowa 35
90-127, Łódź

.KTW
Aleja Roździeńskiego 1
04-202, Katowice
 

Podobne oferty

  • Project / Product Manager

    Polcode Sp. z o.o   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / senior / menedżer  kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Get ready to: Work with clients from all over the world; Manage development of exciting IT products (mostly developed from scratch) Lead the process of product discovery, you will have a real impact on it; Plan, coordinate and supervise the work of the product development teams; Keep information on...
  • Kierownik ds. rozwoju i utrzymania systemów IT

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twoje zadania: odpowiedzialność za właściwe realizowanie strategii utrzymania i rozwoju systemów informatycznych poprzez współpracę z właścicielami produktów IT oraz zespołów projektowych w trakcie realizacji prac​ współpraca z różnymi komórkami w organizacji w zakresie...
  • Kierownik Produktu

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zadania: zarządzanie i odpowiedzialność za przydzielone produkty w zakresie realizacji określonych dla nich planów sprzedaży (SSL, CodeSigning, S/MIME, narzędzia do zdalnej identyfikacji osób), tworzenie strategii produktowej, biznesowej i marketingowej, skierowanej na rynek polski oraz...
  • Kierownik / Kierowniczka zespołu ds. rozwoju i wsparcia Salesforce

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca zdalna / hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: zarządzanie zespołem wewnętrznym i zewnętrznym odpowiedzialnym za utrzymanie oraz rozwój platformy Salesforce, planowanie i koordynowanie projektów związanych z wdrażaniem nowych funkcjonalności oraz optymalizacja istniejących procesów, współpraca z innymi działami...
  • Specjalista utrzymania ruchu ds. sieci przemysłowych i sterowania

    Apleona Polska sp. z o.o.   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Nadzór, organizację i doradztwo techniczne w zakresie specyfikacji, przetargów, instalacji i montażu urządzeń technicznych w każdym dziale związanym z inżynierią zasilania, sterowaniem, wizualizacją procesów, pomiarami i kontrolą procesu, Nadzór nad firmami zewnętrznymi realizującymi...
  • Specjalista ds. rozwiązań cyfrowych

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:realizujesz projekty w zakresie rozwoju platformy do zawierania transakcji na produktach skarbowych iPKO dealer,opracowujesz nowe inicjatywy projektowe dotyczące wdrażania i zmian w procesie obsługi produktów skarbowych w kanałach cyfrowych,analizujesz potrzeby...
  • Specjalista ds. zarządzania jakością usług - SLM

    PGE Systemy   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Pełnienie roli SLM - Service Level Menadżera poprzez bieżącą współpracę ze Spółkami w zakresie świadczonych Usług ICT, a w szczególności: identyfikacja i dokumentacja potrzeb zmian w zakresie świadczonych Usług ICT, bieżące wsparcie Spółek w zakresie...
  • Power Platform Specialist

    Crowe Advartis Accounting Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  rekrutacja online
    5 dni
    Opis stanowiska: Śledzenie trendów technologicznych i proponowanie zastosowania najistotniejszych z nich w bieżącej ofercie usług, Koordynacja działań związanych z rozwojem narzędzi Power Platform w organizacji (Power BI, Power Apps, Power Automate), Modelowanie potencjalnych rozwiązań,...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Warszawa    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...
  • Customer Success Manager with English and German (Microsoft MW Teams Phone)

    Accenture Sp. z o. o.   Kraków    praca hybrydowa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Key Responsibilities: Support the Increase in Teams Phone Enabled Usage (PEU) Generate pipeline and target a percentage of committed pipeline is completed w/in quarter, in accordance with the KPIs Partner inbound/outbound lead sharing Cosell with select operators & Sis Identify opportunities for...