Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Specjalista IT

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń, ul. Wapienna 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu i konfiguracja oprogramowania Codzienna pomoc w utrzymaniu systemu komputerowego Ewidencja sprzętu IT
  • Asystent / Asystentka Product Managera

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu   30,50 - 32,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: wsparcie administracyjne dla Product Managera, obejmujące obsługę systemów zarówno pracodawcy, jak i producenta w zakresie określonej grupy produktów IT, weryfikacja i walidacja danych w systemie, współpraca z działem handlowym w zakresie cenników, wycen i dostępności...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Lublin, Łęczyńska 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Helpdesk Agent w Call Center

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik help desk Katowice
Senior Service Desk Analyst (French language)

Senior Service Desk Analyst (French language)

Capgemini Service
Katowice
specjalista mid / senior
praca stacjonarna
1332 dni temu
Senior Service Desk Analyst (French language)

.

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.


                                 

What do you need to start?

  • 2 Years of help desk support experience assisting both remote and onsite users with software or hardware related issues
  • Must be articulate and clearly communicate in the requested language- French.
  • Knowledge on ITSM processes like Incident, problem, request and knowledge management.
  • Must be able to work independently as well as work as part of a fast-moving team, must be able to work on various shift, must be knowledgeable in O365, Network and have a troubleshooting mindset (browsers, VPN, Connectivity, passwords, Internet)
  • Nice to have: knowledge in Windows OS (10), printers, desktops, TeamViewer, AD, Citrix, mobile devices (IOS, Android), ServiceNow, Telephony tools

 

What duties will help you grow?

  • Manage service Incidents/requests from report to resolution for Software, hardware, and mobile device issues.
  • Provide support and services to users, seeking to resolve as many calls as possible, receive, prioritize, document and actively resolve end user help requests
  • Triage requests to ensure accurate transfers and escalation, per service level agreements (SLA), track open tickets and monitor ticket progress per SLA, close ticket items when resolve
  • Perform Major Incident Management process in accordance with Securitas standards (initiating process, call coordination, escalation, communication, call closeout), provide a positive experience to clients through meeting and exceeding customer expectations, and engendering confidence that requests will be resolved
  • Ensures continuous collaboration with IT Operations Management L2/L3 teams, obtain and maintain up-to-date knowledge of the company's business functions, work processes and systems, keeps abreast of industry trends and technologies, must be a team player with a proactive, positive “can do” attitude and a strong work ethic, ability to multi-task and work well under pressure and in fast-paced environment

 

What have we prepared for you?


Space where you can develop yourself: 
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Flexible working hours thanks to a variety of projects (standard, part time, late shifts). Ask your recruiter about possible options.

Our legendary atmosphere: 
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world– changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!

A lot of benefits:
  • Private medical care which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms. 
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more). 
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking. 

 

Who are we?


Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of the teams is End User Services - part of a business unit called Cloud Infrastructure Services. In our offices in Poland, we work as a team of 2500 employees, helping our customers around the globe to solve their IT issues. 
Do you want to know more? Watch a video: https://www.youtube.com/watch?v=ShubpoagRWA 
Do you have any additional questions about our job offers? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).
 

.

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Specjalista HelpDesk

    Klient portalu Praca.pl   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obsługa systemu Service Desk: rejestrować, klasyfikować i realizować zgłoszenia. Wsparcie IT zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie, pomagając użytkownikom rozwiązywać techniczne problemy związane z aplikacjami, systemami i sprzętem komputerowym. Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz...
  • Administrator IT / HelpDesk (j. niemiecki)

    Klient portalu Praca.pl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Monitorowanie i reagowanie na zgłoszenia oraz obsługa incydentów IT. Udział w różnorodnych projektach w ramach Departamentu Informatyki. Obsługa systemu ticketowego oraz zapewnienie sprawnej pracy infrastruktury IT. Zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w kwestiach oprogramowania i...
  • Specjalista help desk

    Klient portalu Praca.pl   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obsługa zgłoszeń i wsparcie techniczne użytkowników, Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, Dbanie o sprawne funkcjonowanie systemów IT, Ewidencjonowanie sprzętu komputerowego.
  • Helpdesk Operator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Piotra Skargi    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Główne obowiązki: Procesowanie wszystkich rezerwacji typu video conference w systemie EMS; Odbieranie telefonów i wiadomości na czacie (MS Teams) od użytkowników i udzielanie im wsparcia; Procesowanie wiadomości e-mail przychodzących na wspólną skrzynkę; Wspieranie użytkowników w skali...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Przyjmowanie i rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń dotyczących awarii, problemów ze sprzętem, uprawnień i aplikacji IT; Świadczenie zdalnej pomocy technicznej dla użytkowników w zakresie oprogramowania, sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   8 500 zł brutto/mies.  aplikuj bez CV
    1 dni
    udzielanie wsparcia klientom w rozwiązywaniu wyzwań technicznych. obsługa klienta przez telefon, e-mail i czat. diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych. utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta. współpraca z zespołami wsparcia w celu rozwiązywania problemów technicznych.
  • Specjalista IT

    Interhandler Sp. z o.o.   Toruń, ul. Wapienna 6    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu i konfiguracja oprogramowania Codzienna pomoc w utrzymaniu systemu komputerowego Ewidencja sprzętu IT
  • Asystent / Asystentka Product Managera

    Workhouse4you Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa zlecenie  część etatu   30,50 - 32,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: wsparcie administracyjne dla Product Managera, obejmujące obsługę systemów zarówno pracodawcy, jak i producenta w zakresie określonej grupy produktów IT, weryfikacja i walidacja danych w systemie, współpraca z działem handlowym w zakresie cenników, wycen i dostępności...
  • Specjalistka / Specjalista ds. wsparcia it

    PKO Bank Polski   Lublin, Łęczyńska 51    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT),świadczysz zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i...
  • Helpdesk Agent w Call Center

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu; Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji;...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379