Senior Product Manager OTC
(umowa zastępstwo)
Miejsce pracy: Pieńków (pow. nowodworski)
- Umowę o pracę
- Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
- Atrakcyjny system premiowy
- Kafeterię szkoleń
- Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
- Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
- Narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
- Wypracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej dla portfela marek zapewniających realizację celów biznesowych firmy,
- Zarządzanie markami i ich efektywnością finansową z uwzględnieniem działań medycznych, konsumenckich i tradowych,
- Planowanie krótko (1 rok) i długoterminowych (5 lat) strategii oraz planów sprzedażowych dla określonej grupy produktów (strategia marketingowa i strategia sprzedażowa),
- Udział w opracowywaniu strategii rozwoju portfolio produktowego,
- Przygotowywanie kampanii i materiałów promocyjnych dla określonej grupy marek dla targetu konsumenckiego oraz CHP,
- Monitorowanie i przedstawianie wiedzy marketingowej na temat produktu dla dedykowanej grupy Konsultantów Medycznych lub Przedstawicieli Farmaceutycznych,
- Stała analiza rynku przy pomocy dostępnych narzędzi i badań, uzyskiwanie i analiza informacji z innych działów, sporządzanie analiz dotyczących rozwoju produktów i zmian na rynku,
- Wdrażanie zaplanowanej strategii w obszarze mediowych, digitalowym, tradowym i sprzedażowego oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii w tych obszarach.
Co jest dla nas ważne?
- Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu markami (leki OTC, wyroby medyczne lub suplementy diety),
- Udokumentowane sukcesy w samodzielnym zarządzaniu markami lub projektami strategicznymi dla marek OTC,
- Wiedza z zakresu planowania sprzedaży i aktywności marketingu konsumenckiego oraz medycznego
- Wiedza z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji, takich jak ATL, digital, BTL, e-commerce,
- Wiedza i doświadczenie z zakresu wyboru, opracowywania badań konsumenckich oraz interpretacji ich wyników,
- Znajomość i umiejętność wykorzystania narzędzi i technik marketingowych stosowanych w sektorze farmaceutycznym dla produktów sprzedawanych bez recepty
- Znajomość rynku farmaceutycznego i zależności panujących na rynku farmaceutycznym (lekarz, apteka, pacjent),
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: marketing, zarządzanie lub medyczne,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Wysokie umiejętności analityczne,
- Znajomość MS Office - poziom zaawansowany,
- Prawo jazdy kategorii B.