Twój zakres obowiązków Weryfikacja dokumentacji projektowej i materiałów sprzedażowych; Przygotowanie i weryfikacja przedmiarów i obmiarów robót; Przygotowanie zapytań ofertowych i zbieranie ofert od dostawców materiałów i wykonawców; Weryfikacja ofert podwykonawców i generalnego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych (w tym kalkulacja, zakupy, controlling i sprzedaż). Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji. Przygotowywanie budżetów/prognozy wyników finansowych na prowadzonych robotach. Przygotowanie i analiza kosztów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych; Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji; Przygotowywanie budżetów / prognozy wyników finansowych; Przygotowanie i analiza kosztów;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...
Hydroplan Operations Limited is a UK based Asset Management Company focused on delivering value for renewable energy schemes through Operations, Maintenance, Monitoring and Management. We are looking for the following technicians with a mechanical, hydraulic and/or electrical background to join a team that delivers scheduled and unscheduled maintenance and service programmes for clients across Scotland. The ideal candidates will be able to successfully undertake fault finding, repair and maintenance activities of hydropower plants, including hydraulic systems, turbines, motors, pumps, inverters, PLC control systems, 3 phase electrical systems.
Senior Operations Technician
Workplace: Wielka Brytania
Desirables for position:
A relevant qualification (level 3 HNC, HND, City & Guilds or equivalent).
5 years+ experience working in the E&M service sector.
Experience in a supervisory position.
Able to work under pressure and in remote areas.
Excellent client-facing and communication skills.
Strong troubleshooting and multi-tasking skills.
Proactive and ability to be flexible in a changing environment.
A full driving licence.
Independently working on Remote sites.
PLC Control systems experience.
Experience working in the hydro or renewable energy industry.
Shift Work:
These posts will need some shift work (early or late).
Weekend working will be required regularly.
Overtime will be paid where appropriate.
What we are offering:
The opportunity to work within a close knit team that provides a unique service.
Twój zakres obowiązków Weryfikacja dokumentacji projektowej i materiałów sprzedażowych; Przygotowanie i weryfikacja przedmiarów i obmiarów robót; Przygotowanie zapytań ofertowych i zbieranie ofert od dostawców materiałów i wykonawców; Weryfikacja ofert podwykonawców i generalnego...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych (w tym kalkulacja, zakupy, controlling i sprzedaż). Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji. Przygotowywanie budżetów/prognozy wyników finansowych na prowadzonych robotach. Przygotowanie i analiza kosztów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Analiza procesów budowlanych; Utrzymanie i aktualizacja katalogu zasobów wykorzystywanych w kalkulacji; Przygotowywanie budżetów / prognozy wyników finansowych; Przygotowanie i analiza kosztów;
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B, doradztwo rozwiązań telekomunikacyjnych, tworzenie dostosowanych do potrzeb Klienta ofert handlowych z zakresu Mobile/Data/FIX, prowadzenie negocjacji, zawieranie umów sprzedażowych z Klientami, realizacja celów sprzedażowych...