Sygnity jest czołową polską firmą informatyczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania własne oraz rozwiązania firm globalnych. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu, dla instytucji administracji centralnej i samorządowej oraz ochrony zdrowia, a także dla dużych i średnich firm najważniejszych sektorów gospodarki: bankowo-finansowego, ubezpieczeniowego, energetycznego i paliwowego. Posiadamy biura w 13 lokalizacjach w Polsce. W Sygnity S.A. obowiązuje Kodeks Etyki w Biznesie, który określa zasady postępowania gwarantujące przejrzystość i wiarygodność podejmowanych przez spółkę działań.
Kto tworzy Sygnity?
Eksperci dziedzinowi, pasjonaci technologii, mistrzowie transformacji i ambitni liderzy.
Szukamy ludzi z pasją, którzy nie boją się nowych wyzwań i chcą stać się częścią firmy kochającej branżę IT. Rozpocznij zawodową karierę od projektów dla naprawdę wielkich graczy. Aplikuj do Sygnity już teraz!
- Opracowywać i realizować strategię marketingową dla wybranych linii biznesowych
- Tworzyć, we współpracy z jednostkami biznesowymi, publikacje z zakresu marketingu treści
- Opracowywać materiały marketingowo-sprzedażowe
- Wspierać realizację strategicznych celów sprzedażowych poprzez kampanie lead generetion
- Blisko współpracować z Działami Handlowym, Produktowym i Partnerskim
- Opracowywać treść komunikatów wewnętrznych
- Współpracować z mediami, partnerami technologicznymi i agencjami reklamowymi
- Na bieżąco monitorować i analizować otoczenie rynkowe w sektorze IT
- Zarządzać gadżetami firmowymi
Zaaplikuj do nas jeśli posiadasz:
- Wykształcenie wyższe - o specjalizacji marketing, ekonomia lub socjologia
- Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego w obszarach marketingu i komunikacji, w tym minimum 3 lata w marketingu B2B (w wewnętrznym dziale marketingu - warunek konieczny)
- Doświadczenie w przygotowywaniu i koordynowaniu dużych projektów, kampanii oraz eventów
- Znajomość różnorodnych narzędzi marketingu B2B
- Doświadczenie w planowaniu i prowadzeniu kampanii lead generation
- Silne zorientowanie na osiągnięcie celów biznesowych
- Poczucie estetyki, umiejętność kreowania i dbania o szczegóły
- Umiejęjetność prowadzenia interdyscyplinarnych projektów
- Zrozumienie wartości kreowania kultury korporacyjnej
- Zaawansowane umiejętności obługi power point
- Zainteresowanie trendami w obszarze marketingu B2B
- Doświadczenie w branży IT (warunek konieczny)
Z nami zyskasz:
- Pracę w dynamicznej firmie, posiadającej ugruntowaną pozycję rynkową
- Współpracę z zespołem otwartych i kreatywnych ludzi
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
- Ambitne wyzwania, decyzyjność i dużą autonomię w działaniu