Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu.
Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping
- Realizacja i planowanie strategii marketingowej.
- Zarządzanie programami marketingu online, w tym rozwijanie już prowadzony programów, dodawanie nowych oraz ich optymalizacja pod kątem CPA.
- Optymalizacja konwersji, rozwijanie marketingu mobilnego.
- Rozwijanie kampanii aktywacyjnych i reaktywacyjnych oraz kampanii specjalnych.
- Analiza danych dotyczących efektywności prowadzonych działań oraz rekomendacja działań mających na celu maksymalizację konwersji.
- Zwiększanie potencjału sprzedażowego poprzez odpowiednią alokację i optymalizację wydatków.
- Modelowanie media mixu online pod kątem efektywności kosztowej (kampanie CPM vs. performance) w ramach dostępnych budżetów.
- Budowanie relacji z kluczowymi klientami oraz agencjami reklamowymi.
- Min. 4-letnie doświadczenie w obszarze on-line marketingu.
- Znajomość narzędzi sprzedaży Online (SEM, SEO, kampanie banerowe, emailingi).
- Umiejętność planowania zakupu mediów w oparciu o rodzaj produktu, przeprowadzone analizy, cele sprzedażowe oraz cykliczność sprzedaży.
- Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinie marketingu.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i analityczne (analizy ad hoc, przekazywanie wniosków i rekomendacji w jasny i rzeczowy sposób).
- Znajomość narzędzi monitorowania i analizy prowadzonych akcji np.: Gemius Explorer, Google Analytics itp.
- Znajomość pakiety Ms Office, a w szczególności programu Excel.
- Kreatywność w myśleniu, pasja w działaniu.
- Pracę w 3 najchętniej odwiedzanym serwisie branży e-commerce w Polsce (badania Gemius).
- Ciekawe wyzwania w firmie z rozpoznawalnością marki na poziomie 75% (badania PBI).
- Możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Pracę w twórczym i kreatywnym zespole nastawionym na rozwój.
- Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy uzależniony od wyników.
- Atrakcyjny pakiet socjalny.