LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
*W spółce LeasingTeam Professional funkcjonuje procedura zgłaszania naruszeń (za pośrednictwem wiadomości e-mail) zgodnie z przepisami o ochronie sygnalistów. Szczegółowe zasady z tym związane zawiera procedura dostępna na stronie www https://ltprofessional.pl/procedura-zglaszania-naruszen .
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Senior Marketing Analytics Specialist
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 0058676
Zakres obowiązków:
- Realizacja wdrożenia Google Analytics i innych narzędzi marketingowych przez Google Tag Managera dla kluczowych klientów agencji,
- Konfiguracja raportów min. w Google Data Studio,
- Raportowanie, interpretacja danych i prowadzenie konsultacji dotyczących Google Analytics, w tym Google Analytics 360,
- Uczestnictwo w procesach ofertowych,
- Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań, mających na celu optymalizację i poprawę kluczowych wskaźników sukcesu na stronach i w działaniach marketingowych realizowanych dla klientów.
Oczekiwania:
- Umiejętność analitycznego myślenia i motywacja do poszukiwania oraz zdobywania wiedzy,
- Wiedza i umiejętności w zakresie wdrażania i wykorzystania:
- Google Analytics, najlepiej potwierdzona certyfikatem Google Analytics Individual Qualification,
- Google Tag Manager- mile widziane referencyjne wdrożenia,
- Znajomość co najmniej podstaw R/Python/JavaScript/ SQL,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1,
- Doświadczenie w pracy przy projektach z obszaru marketing analytics,
- Wykształcenie wyższe.
Oferta:
- Umowa dopasowana do potrzeb,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Premie roczne,
- Hybrydowy model pracy,
- Rozpoczęcie pracy w godzinach 7-10, 8h godzinny dzień pracy.
www.ltprofessional.pl