Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach.
Zobacz więcej ofert pracy

Senior Konsultant SAP ABAP - Serwis

Hicron Sp. z o.o.
Poznań
praca stacjonarna
3266 dni temu
Senior Konsultant SAP ABAP - Serwis
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: 12/02/ABS

Specjalnością firmy HICRON są zaawansowane rozwiązania z zakresu IT, takie jak systemy klasy ERP wspomagające zarządzanie, rozwiązania SAP. Realizuje kompleksowe projekty IT oraz SAP ERP i SAP BusinessObjects, które sprawdzają się w przypadku dużych i średnich firm, służąc profesjonalnym doradztwem.


Oprócz systemów SAP, HICRON oferuje usługi integracji oraz projektowania dedykowanych, innowacyjnych rozwiązań IT korzystając z zaawansowanych technologii PHP, .Net, Java.

 
 
OPIS STANOWISKA

 

Do Twoich zadań na tym stanowisku, należeć będzie:

  • Realizacja zgłoszeń serwisowych dla Klientów HICRON;
  • Realizacja projektów rozwojowych dla Klientów Serwisu HICRON;
  • Prowadzenie audytów w zakresie ABAP;
  • Realizacja prezentacji i szkoleń dla Zespołu Serwisowego;
  • Prowadzenie prezentacji i szkoleń dla Klientów Serwisu.
NASZE WYMAGANIA
  • Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym;
  • Min. 5-letnie doświadczenie w programowaniu w języku SAP/ABAP;
  • Bardzo dobra znajomość języka programowania ABAP (w tym ABAP OO);
  • Dobra znajomość co najmniej trzech z wymienionych technologii: SAP XI, PI, ALE/EDI, BC, Web Dynpro for ABAP, Web Services, migracja danych, archiwizacja, technologie wydruków);
  • Podstawowa znajomość przynajmniej dwóch obszarów funkcjonalnych SAP ERP (FI, CO, MM, SD, PP, QM, WM, PLM, HCM, BI, CRM, SRM) będzie dodatkowym atutem;
  • Wysokie zdolności analityczne;
  • Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;
  • Samodzielność i zaangażowanie w realizacji powierzonych zadań;
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie dobrym.
NASZA OFERTA
  • Aktywny udział w rozwojowych, pełnych wyzwań, projektach;
  • Otwarta komunikacja na wszystkich szczeblach hierarchii;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego poprzez szkolenia oraz jasną ścieżkę kariery;
  • Stabilna praca w doświadczonym zespole, pracujesz z jednymi z najlepszych ludzi w branży;
  • Elastyczny czas pracy, również Home Office;
  • Wysokie standardy pracy, możliwość angażowania się w wiele inicjatyw społecznych i sportowych;
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, imprezy integracyjne itd.).
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Utrzymania Oprogramowania

    Asseco Data Systems S.A.   Warszawa, ul. Adama Branickiego 13    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: diagnoza i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klientów (również obcojęzycznych), analiza potrzeb klienta, zrozumienie/uzupełnienie informacji o zgłoszonym przez klienta problemie, przygotowanie i realizacja przypadków testowych, współpraca i konsultacje rozwiązań...
  • Specjalista ds. wsparcia IT

    QMS Sp. z o.o.   Warszawa, Białołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twoje zadania: Obsługa zgłoszeń użytkowników i rozwiązywanie problemów technicznych. Wsparcie zdalne w zakresie sprzętu, sieci oraz oprogramowania. Pomoc merytoryczna w obsłudze systemów firmy. Ewidencjonowanie zgłoszeń w systemie CRM. Współpraca z zespołem IT przy wdrożeniach.
  • Specjalista ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę; Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku:​ Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów, Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami,...
  • Technik Serwisu IT

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa serwisowa i wsparcie użytkowników w zagadnieniach IT (PC, urządzenia drukujące, urządzenia mobilne, systemy operacyjne, pakiet Office, infrastruktura sieci LAN i WAN) diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych użytkowników; konfiguracja i...
  • Pracownik ds. wsparcia klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Rozwiązywanie problemów technicznych oraz diagnostyka klientów przez telefon, Analiza potrzeb klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert, Współpraca z zespołami wsparcia technicznego i inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Junior Supporter - IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the English line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level support for all...
  • Konsultant ds. wsparcia technicznego w języku niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów technicznych klientów, Telefoniczna analiza potrzeb i przygotowywanie odpowiednich ofert, Współpraca z różnymi poziomami wsparcia technicznego oraz inżynierami, Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem niemieckim

    Concentrix   Lublin    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie techniczne klientów, w tym obsługę zapytań dotyczących sieci stacjonarnej i mobilnej, konfigurację routerów oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Do obowiązków będzie należała także obsługa połączeń...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego klienta z językiem francuskim

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wsparcie klienta w zakresie zakupu samochodów elektrycznych oraz obsługa posprzedażowa (połączenia przychodzące). Budowanie i utrzymanie relacji z klientami. Bieżące raportowanie w systemach.