Mars Polska jest częścią rodzinnej firmy Mars, Inc, obecnej w 74 krajach i generującej obroty powyżej 30 mld USD rocznie. Nasze kultowe marki to m.in.: M&M's®, Snickers®, Mars, Milky Way®, Pedigree®, Whiskas®, Uncle Ben's®.
Na rynku polskim MARS jest obecny od 1992 roku. Zatrudniamy prawie 1500 współpracowników, a obroty firmy sięgają około 1,5 mld PLN rocznie. Posiadamy fabrykę słodyczy, mleka dla kotów oraz fabryki mokrej i suchej karmy dla zwierząt. Już od kilku lat plasujemy się w pierwszej 5-tce w badaniu „Pracodawca roku" prowadzonym przez AIESEC (1 miejsce w sektorze FMCG) oraz w pierwszej 20-stce w badaniu prowadzonym przez Universum wśród studentów na „Najbardziej pożądanego pracodawcę" w kategorii „Biznes". Dzięki głosom studentów z całej Polski otrzymaliśmy nagrodę Pro Juvenes w kategorii 'najlepsza oferta staży i praktyk'.
Obecnie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:
Co najmniej 5-letnie doświadczenie w dziale sprzedaży, w tym minimum 3 lata na podobnym stanowisku w branży FMCG
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Cel stanowiska
- Tworzenie i wdrażanie strategii oraz planów operacyjnych we współpracy z powierzonymi klientami.
- Zarządzanie powierzonymi klientami działu Account Management w celu zapewnienia realizacji planu sprzedaży oraz maksymalizowania poziomu zysków Mars Polska.
- Koordynacja prac innych działów Mars Polska w ramach customer teams zapewniających wdrożenie strategii oraz planów taktycznych u powierzonych klientów
Zakres odpowiedzialności
- Tworzenie oraz wdrażanie strategii i planów działania dla powierzonych klientów:
- przygotowywanie strategii rozwoju współpracy dla przydzielonych klientów i jej wprowadzanie zgodnej ze strategią zespołu Account Management.
- tworzenie i wdrażanie warunków handlowych dla przydzielonych klientów.
- Realizacja celów biznesowych u powierzonych klientów:
- sprzedaż NSV
- realizacja ustalonego poziomu P&L
- zapewnienie dostępności produktów u powierzonych klientów
- realizacja promocji
- odpowiedzialność za proces negocjacji
- odpowiedzialność za legalne i ekonomiczne bezpieczeństwo zawieranych kontraktów
- realizacja ustalonego z przełożonym poziomu DSO
- praca z działem Field Management w celu zapewnienia realizacji ustalonych działań w poszczególnych punktach detalicznych klientów
- aktywne działanie w celu osiągnięcia pozycji lidera w segmencie
- Zarządzanie powierzonymi środkami:
- ciągłe podnoszenie efektywności inwestycji Mars Polska takich jak: trade expenditures, koszty stałe oraz innych budżetów
- bieżące analizowanie wykorzystania powierzonych budżetów, tworzenie właściwych rezerw
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna:
- zapewnienie skutecznej komunikacji wewnątrz zespołu Account Management wszystkich istotnych parametrów biznesowych: promocje, negocjacje, warunki handlowe, ryzyka, budżety, raporty, teczki klientów
- utrzymywanie stałych kontaktów i wpsółpraca z KAM'ami w innych oddziałach Mars Inc
- zapewnienie doskonalej komunikacji z innymi działami a w szczególności działem Field Managementu
- profesjonalna komunikacja celów biznesowych Mars Polska do naszych klientów
Wiedza / Umiejętności / Wykształcenie / Doświadczenie
- Wykształcenie wyższe – mile widziane: ekonomiczne
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w dziale sprzedaży, w tym minimum 3 lata na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie FMCG
- Znajomość języka angielskiego zapewniająca swobodną komunikację
- Ogólna wiedza ekonomiczna / znajomość strategii sprzedaży
- Prawo jazdy kat B
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych na terenie Polski (70% czasu)
Kluczowe Kompetencje:
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności:
- sprzedażowe / negocjacyjne
- zarządzania powierzonym budżetem
- zbierania i przetwarzania informacji i danych
- budowania i utrzymywania długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
- skutecznego działania w dynamicznie zmieniających się warunkach
- wyznaczania priorytetów
- Zdolności przywódcze