PwC to sieć ponad 250.000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
W związku z otwarciem nowego oddziału PwC Customer Technology w Lublinie poszukujemy Rekrutera z doświadczeniem w branży IT do wewnętrznego zespołu Human Capital.
- Odpowiedzialność za kompleksową realizację projektów rekrutacyjnych do obszaru Technology, głównie do zespołu Salesforce.
- Przygotowanie strategii poszukiwań kandydatów, wykorzystanie różnych narzędzi rekrutacyjnych w tym portali profesjonalnych i mediów społecznościowych, prowadzenie interviews i rekomendacja kandydatów.
- Bezpośrednia współpraca z kadrą managerską wewnątrz organizacji.
- Przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących prowadzonych procesów rekrutacyjnych.
- Współpraca z uczelniami wyższymi, biurami karier, organizowanie targów pracy oraz inne zadania związane z budowaniem wizerunku pracodawcy w Lublinie.
- Opieka nad bazą dostawców narzędzi i usług rekrutacyjnych na lokalnym rynku.
- Udział w dodatkowych projektach z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
- Min 3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych z obszaru technologii w wewnętrznym dziale HR lub agencji rekrutacyjnej.
- Doświadczenie w zadaniach związanych z budowaniem wizerunku pracodawcy.
- Znajomość lokalnego rynku pracy oraz rozbudowana sieć kontaktów wśród potencjalnych kandydatów.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacji, budowania relacji, profesjonalizm zawodowy.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość, dynamika działania, samodzielność.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Dobra znajomość programu Excel i Power Point.
- Możliwości rozwoju zawodowego w wiodącej firmie doradczej, wśród wysokiej klasy specjalistów.
- Udział w budowaniu zespołu Salesforce w Lublinie.
- Możliwość wzięcia w innych projektach z obszaru HR.
- Bogaty pakiet benefitów i szkoleń.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne