Najnowsze oferty pracy

  • eCommerce Manager

    "ESKULAP" Sp. z o. o. Sp. Komandytowa   Balice, Ul. Krakowska 178 B    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie działalnością sklepów internetowych, Tworzenie i wdrażanie strategii w celu zwiększenia sprzedaży i poprawy konwersji, Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji, Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO, Zarządzanie zespołem w tym planowanie pracy,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Sklepów Internetowych

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów, zamówień, płatności i dostaw, rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień oraz obsługą reklamacji, współpraca z działem logistyki i magazynem w celu...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Swedish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Nowergian Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Latvian or Lithuanian or Estonian Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. E-commerce Kraków
Senior Internal Communications Specialist

Senior Internal Communications Specialist

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
3572 dni temu
Senior Internal Communications Specialist
Kraków
Senior Internal Communications Specialist
Kraków
Nr Ref.: 1054920

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Purpose of the role

Establish the structure of internal and external communications in the Operations Centre
Develop and deliver internal and external communications for the Centre
Work with the wider internal communications community to communicate about OC progress, milestones etc that inspires confidence in the strength of the service opportunities

Accountabilities

Internal and external communications within the Operations Centre
• Develop and manage internal communications channels for the OC, including the OC intranet, internal social media tools, business briefings and newsletters
• Develop & deliver internal communication plans
• Manage internal events, such as floorplate briefings, launch events and other workshops or stakeholder events
• Write clear and compelling employee messages
• Measure the effectiveness of internal communication channels and projects
• Provide internal and external communications advice and support to senior executives and teams to support them to engage effectively with their employees and other stakeholders
• Develop and manage external communications for the OC, ensuring alignment with IAG external communications strategies, policies and procedures
Internal communications to support transformation

• Work with the wider internal IAG communications community to develop and deliver Operations Centre vision and positioning statements that bring together strategy and concepts in a form that is easily understood by a wide range of internal stakeholders
• Work collaboratively with Operating Companies and other key stakeholders to ensure aligned IAGGBS communications and joined up planning and messaging.
• Regularly test the effectiveness of messages and channels through workshops, questionnaires and through building relationships, and make recommendations for changes as appropriate

Key Relationships / Interfaces

• Operations Centre management team
• Transformation Programme teams
• Communications teams in the Operating Companies
• Senior GBS Leaders and other senior stakeholders


Qualifications:
• Degree level qualification or equivalent, in a communications related subject• Degree level qualification or equivalent, in a communications related subject

Skills
• Excellent writing skills
• Ability to deal with a broad range of communication activities and channels, including media, websites, publications, marketing, social media and events
• Ability to self-manage and operate independently but also take clear and specific direction
• Ability to manage projects in a fast-paced global environment with tight deadlines, finite resources and conflicting priorities
• Excellent attention to detail
• A strong customer focus, committed to exceeding customer expectations
• Excellent stakeholder management skills with the business acumen and professional maturity to engage with stakeholders at all levels
• Strong interpersonal and communication skills with ability to align diverse views
• Excellent written and spoken English
• Working knowledge of the languages of the countries of our operating companies is an asset: working knowledge of Spanish is particularly important

Experience:

• Track record of working in HR and or communications roles in large, complex global transformation programmes
• Experience of designing communications that enable and facilitate constructive industrial relations in a unionised environment
• Experience working in an HR role in an environment of change involving process, policy and technology using multiple communication channels
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • eCommerce Manager

    "ESKULAP" Sp. z o. o. Sp. Komandytowa   Balice, Ul. Krakowska 178 B    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie działalnością sklepów internetowych, Tworzenie i wdrażanie strategii w celu zwiększenia sprzedaży i poprawy konwersji, Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji, Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO, Zarządzanie zespołem w tym planowanie pracy,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych; Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami; Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta; Kontrola poprawności zamówień; Utrzymywanie...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta Sklepów Internetowych

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania dotyczące produktów, zamówień, płatności i dostaw, rozwiązywanie problemów związanych z realizacją zamówień oraz obsługą reklamacji, współpraca z działem logistyki i magazynem w celu...
  • Online Advertising Campaign Optimiser - Fluent Dutch

    MAJOREL POLSKA   Kraków, Quattro Business Park    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Overall Job Purpose As an Advertising Campaign Optimizer, you will be part of a multinational team, building new campaigns, optimizing and localizing existing campaigns for customers. You will use your marketing skills to review the client’s business model and website and implement the best...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Danish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Finnish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Swedish Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Nowergian Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - Latvian or Lithuanian or Estonian Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent SME Services - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...