specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza runku polskiego i międzynarodowego, wyszukiwanie potencjalnych dostawców i weryfikacja obecnych, Sporządzanie, na...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Zakres zadań: całościowe zarządzanie zapasami w sieci zaopatrzenia, zarządzanie i weryfikacja realizacji planów, rozwiązywanie i komunikowanie problemów z zaopatrzeniem oraz ich wpływu na popyt, współpraca z głównym planistą, planistą zakupów i harmonogramistami na poziomie fabryki,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:merytorycznie opracowujesz rozwiązania w zakresie rozwoju i operacyjnego funkcjonowania platformy zakupowej oraz jej parametryzacji,monitorujesz funkcjonowanie platformy zakupowej pod kątem optymalizacji procesu zakupowego oraz jego dalszej automatyzacji, inicjujesz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej, realizując zadania związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Realizowanie zadań zgodnie z danymi w oparciu o procedurę zamówień spółki, Współpraca z firmami handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami) w trakcie uzgadniania sposobu realizacji zamówień, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi...
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji pracowników na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Wspieramy liderów tego sektora w pozyskiwaniu profesjonalistów na potrzeby marketingu, trade marketingu, badań rynkowych i sprzedaży. Dzięki doświadczeniu we współpracy z sektorem FMCG rozumiemy cele biznesowe naszych klientów, branżowy język, specyficzne wymagania stawiane potencjalnym pracownikom oraz szczególnie cenione kompetencje zawodowe.
Obecnie dla nszego Klienta - jednej z wiodących firm z branzy FMCG - szukamy Kandydata na stanowisko:
wyszukiwanie nowych, najlepszych dla firmy dostawców
ustalanie sposobów płatności, rabatów, wydatków specjalnych oraz terminów realizacji kontraktów
kontrola stanu prawnego ofert / umów otrzymanych od współpracowników
Wymagania:
min. 2 -3 lata doświadczenia w zakupach pośrednich
znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
wysoka motywacja do pracy i orientacja na cel
zdolności analityczne
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.
Prosimy o dopisanie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza runku polskiego i międzynarodowego, wyszukiwanie potencjalnych dostawców i weryfikacja obecnych, Sporządzanie, na...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: Kontraktacja i wsparcie techniczne w zakresie m.in.: prefabrykatów betonowych (kubaturowe oraz infrastrukturalne), konstrukcji stalowych, wind, wyposażenia dokowego, Prowadzenie negocjacji handlowych i uzgodnień technicznych, Utrzymywanie bieżących...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Zakres zadań: całościowe zarządzanie zapasami w sieci zaopatrzenia, zarządzanie i weryfikacja realizacji planów, rozwiązywanie i komunikowanie problemów z zaopatrzeniem oraz ich wpływu na popyt, współpraca z głównym planistą, planistą zakupów i harmonogramistami na poziomie fabryki,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat 5 500 - 6 000 zł brutto/mies.
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie instrukcji dla wykonawców oraz warunków umowy w oparciu o Opis Przedmiotu Zamówienia/Program Funkcjonalno-Użytkowy umożliwiających wszczęcie procedury przetargowej, sporządzanie i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
4 dni
Na co dzień w naszym zespole:merytorycznie opracowujesz rozwiązania w zakresie rozwoju i operacyjnego funkcjonowania platformy zakupowej oraz jej parametryzacji,monitorujesz funkcjonowanie platformy zakupowej pod kątem optymalizacji procesu zakupowego oraz jego dalszej automatyzacji, inicjujesz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Do Głównych Obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy: Realizacja bieżących zamówień firmy; Dbanie o terminowość dostaw; Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z dostawcami oraz umiejętność negocjacji cen; Dobra organizacja pracy; Prowadzenie bezpośredniej sprzedaży...
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - wiodącej na rynku firmy z branży telekomunikacyjnej, realizując zadania związane z prowadzeniem ewidencji środków trwałych.
Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: współpraca z wybranymi zagranicznymi producentami odzieży, koordynacja produkcji w fabrykach należących do kontrahentów, koordynacja i monitoring terminowości realizacji zamówień i dostaw, prowadzenie negocjacji handlowych,...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Twoje zadania. Składanie zamówień w systemie ERP i bieżąca kontrola realizacji zamówień do dostawców; Zapewnienie terminowości dostaw i kontrola ich zgodności z zapisami umownymi; Raportowanie poziomu zaawansowania realizacji dostaw; Proaktywna współpraca z innymi uczestnikami projektu...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Realizowanie zadań zgodnie z danymi w oparciu o procedurę zamówień spółki, Współpraca z firmami handlowymi (podwykonawcami, dostawcami, usługodawcami) w trakcie uzgadniania sposobu realizacji zamówień, Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najsprawniejszej obsługi...