Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Dla naszego Klienta, jednego z najbardziej rozpoznawalnych dostawców usług infrastrukturalnych na rynku europejskim, poszukujemy pracowników z doświadczeniem lub bez, do zespołu odpowiedzialnego za wsparcie infrastruktury IT i struktury serwerowej high availability jednej z głównych instytucji finansowych na rynku niemieckim. Obecna infrastruktura zbudowana jest nanajnowocześniejszych rozwiązaniach i usytuowana w największych centrach danychw Europie.
Nr Ref.: 05/DDP/08/KM/IT
- zarządzanie zdarzeniami infrastruktury i aplikacji klientów
- zapewnienie prawidłowego logowania, progresu, aktualizacji i autoryzacji wszystkich zdarzeń
- odpowiedzialność za wszystkie otwarte zdarzenia
- dbałość o przechwytywanie i dokumentowanie zdarzeń
- ułatwienie rozwiązań cross-Resolver
- zabezpieczenie wszystkich działań i eskalacji w zakresie SLA
- współpraca z zespołem MajorIncident review
- pro-aktywne rozpoznawanie zdarzeń 'at risk' i podejmowanie odpowiednich środków zapobiegawczych
- udzielanie informacji statystycznych do wsparcia raportów SLA
- identyfikacja usprawnień wprocesie zarządzania zdarzeniami
- analiza trendów zdarzeń idanych z monitoringu infrastruktury
- komunikacja i eskalacja doklienta, wszystkich podwykonawców i wewnętrznie
- rekomendowanie działań poanalizie trendów
- Interfejs do procesu problemu
- znajomość jednej z technologii informatycznych: Networking, systemy operacyjne (preferowana rodzina Unix), aplikacje sieciowe
- ogólna znajomość nowoczesnych rozwiązań IT w zakresie zarządzania infrastrukturą
- bardzo dobra znajomość MS Office
- Znajomość i rozumienie koncepcji ITIL
- proaktywność w zespole
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- elastyczność
- chęć dopracy w środowisku zróżnicowanym kulturowo
- gotowość dopracy w trakcie świąt
- biegła znajomośćj. niemieckiego
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Interesującą pracaę w międzynarodowym środowisku i stabilne zatrudnienie
- Wyjątkowo atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów
- Pakiet intensywnych szkoleń
- Możliwość rozwoju i kariery
- Darmową, prywatną opiekę medyczną
- Pakiet karnetów i biletów do wyboru
- Dodatkowe ubezpieczenie na życie
- Miłą atmosferę pracy