Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. świadczeń pracowniczych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    14 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z realizacją uprawnień pracowników Spółki oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów w zakresie ulgowych przejazdów kolejowych (krajowych i międzynarodowych), prowadzenie spraw związanych z profilaktyczną...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    Uponor Capricorn Sp. z o.o.   Świebodzice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie list płac; Weryfikacja planowanych harmonogramów oraz ich ewidencjonowanie, rozliczanie czasu pracy pracowników; Sporządzanie dokumentacji oraz raportów dla ZUS, US, PFRON, GUS;...
  • Starszy specjalista ds. kadr i płac

    BELBAL   Rokitki (pow. tczewski, gm. Tczew)    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie procesami i projektami HR (rekrutacja, automatyzacja procesów, rozwój wydajności, „wellbeing at work”). Nadzór nad procesem płacowym. Kontrola zgodności procesów z prawem pracy i regulacjami wewnętrznymi. Raportowanie wskaźników KPI i kontrola...
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Studium Języków Obcych Alma   Łódź, ul. Tuszyńska 31    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa firmy (ok. 70 pracowników -na podst. Kodeksu Pracy) współtworzenie regulaminów i procedur, reprezentowanie firmy przed organami kontroli zewnętrznej; prace pomocnicze w księgowości (KPiR) działania windykacyjne;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Pracownik Działu Personalnego Kraków
Senior HR Systems Configuration Specialist

Senior HR Systems Configuration Specialist

Hays Poland
Kraków
praca stacjonarna
2903 dni temu
Senior HR Systems Configuration Specialist
Kraków
Senior HR Systems Configuration Specialist
Kraków
Nr Ref.: 1082284

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.



Founded in 1986, QVC (which stands for Quality, Value, Convenience) has an extraordinary 30 year track record of growth and success. Now with annual net revenues of US$8.7 billion, QVC has emerged as the world’s leading video and ecommerce retailer, with live TV broadcasts reaching more than 350 million homes worldwide. QVC’s customer-centric culture helps explain why over 90% of QVC’s annual revenues come from repeat customers – people who have come to know and trust us. And it’s a big reason QVC people are proud to work here.

Senior HR Systems Configuration Specialist



Responsibility Summary: The Sr. HR Systems Configuration Specialist will work closely with all HR business areas to deliver transformational projects through the HR Technology strategy roadmap. You will be responsible for the administration and configuration of two or more modules within QVC’s Global Case Management system and HR Information System. These modules include: Case Management, Projects, Employee Relations, Benefits, Recruiting, Talent/Performance, Security, Compensation and/or Reporting.

 Key Accountabilities:

Lead the Configuration for HR Technology projects in accordance with the roadmap

  • Configure and Administer Global HR Information Systems as defined in the HR Technology roadmap
  • Serve as a liaison with QVC business units and other stakeholders to ensure that they are fully supported by and efficiently using information management systems
  • Support requirements gathering sessions to ensure business and system requirements are aligned
  • Manage the testing plan through the entire testing cycle prior to changes in systems and/or procedures are implemented
  • Handles security, privacy, and authentication issues in conjunction with IT
  • Serve as the HR Systems liaison to all end-users; including daily guidance and support, as well as second-level telephone and email employee inquiries.
  • Serves as a training resource for coordination of training related to HR technologies and processes.
  • Take initiative to maintain current knowledge of and understanding of HR System policies, practices and procedures

Reporting, Auditing and Governance


  • Create data reports and metrics within areas assigned in consultation with internal clients and the HR Leadership Team
  • Record and track all customer calls in QVC’s internal Case Management System and ensure resolution
  • Manage cases according to established ways of working and interact with third party service providers
  • Develop and manage audit reports for your assigned areas. Escalate concerns regarding controls and data integrity to the appropriate HR Center of Excellence.
  • Run and distribute regularly scheduled reports according to established formats and schedules. Discuss report needs (data, format, parameters) with client to ensure the design/content of the report results in the desired outcome. Ensure that the proper security clearance is in effect before reports are distributed
  • Attend and support governance committee meetings on decisions needed for the areas that you support, as needed.

Critical Skills/Knowledge:

  • Leading configuration design sessions
  • Strong working knowledge of Workday – is an asset
  • Creating and Managing the testing strategy/scenarios
  • Ability to work in a fast-paced environment
  • Ability to meet deadlines and adapt to changes in direction
  • Advanced project management skills including the ability to drive complex cross-functional technical projects to completion
  • Excellent verbal and written communication skills including the ability to communicate technical information to non-technical staff
  • Strong problem-solving and analytical skills
  • Proven ability to multitask and manage multiple competing priorities
  • Ability to quickly learn new software systems
  • Strong attention to detail
  • Advanced proficiency with MS Excel
  • Demonstrated understanding of the concepts of HR service delivery
  • Min. Bachelor’s degree in Information Systems, Business, HR or related field preferred (or equivalent experience).
  • Min. 4 years of experience supporting Global HR Information System applications
  • Very good knowledge of English (B2 or higher)
  • Experience in HR Shared Services for a global company

Just as we search the globe for unique products, we’re also searching for unique individuals to join our team. QVC offers a variety of career paths in Krakow, whether you are a recent university graduate, completing your studies, looking for the next step in your career or want to work flexible hours. With a wide range of exciting opportunities, there’s no better place to start or continue your career.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. świadczeń pracowniczych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.
    14 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z realizacją uprawnień pracowników Spółki oraz członków ich rodzin, emerytów i rencistów w zakresie ulgowych przejazdów kolejowych (krajowych i międzynarodowych), prowadzenie spraw związanych z profilaktyczną...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    Uponor Capricorn Sp. z o.o.   Świebodzice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do głównych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz sporządzanie list płac; Weryfikacja planowanych harmonogramów oraz ich ewidencjonowanie, rozliczanie czasu pracy pracowników; Sporządzanie dokumentacji oraz raportów dla ZUS, US, PFRON, GUS;...
  • Starszy specjalista ds. kadr i płac

    BELBAL   Rokitki (pow. tczewski, gm. Tczew)    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat   8 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Twój zakres obowiązków Zarządzanie procesami i projektami HR (rekrutacja, automatyzacja procesów, rozwój wydajności, „wellbeing at work”). Nadzór nad procesem płacowym. Kontrola zgodności procesów z prawem pracy i regulacjami wewnętrznymi. Raportowanie wskaźników KPI i kontrola...
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Studium Języków Obcych Alma   Łódź, ul. Tuszyńska 31    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Obowiązki: kompleksowa obsługa kadrowa i płacowa firmy (ok. 70 pracowników -na podst. Kodeksu Pracy) współtworzenie regulaminów i procedur, reprezentowanie firmy przed organami kontroli zewnętrznej; prace pomocnicze w księgowości (KPiR) działania windykacyjne;