Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie. W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska: Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll/HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Dla naszego międzynarodowego Klienta, lidera z branży produkcyjnej,
poszukujemy komunikatywnej i otwartej na rozwój osoby na stanowisko:
Senior Customer Service Specialist
Miejsce pracy: Katowice
Obowiązki:
- Prawidłowa realizacja procesu zamówień klientów firmy poprzez przyjmowanie I rejestrację zleceń Klientów
- Nadzór nad zamówieniem poprzez sprawdzanie dostępności zamawianego asortymentu, jego dostępności oraz możliwości płatniczych klienta, monitorowanie płatności
- Udzielanie Klientom informacji o produktach firmy
- Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta zgodną ze standardami firmy
- Komunikacja z Klientem na wszystkich etapach procesu zamówień
- Wsparcie Kierownika działu w bieżących zadaniach
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku w dziale obsługi klienta, supply chain, logistyki
- Wykształcenie wyższe
- Dobra znajomość MS Office
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Chęć rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Dynamizm w działaniu
Nasz klient oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się międzynarodowej organizacji
- Konkurencyjne warunki zatrudnienia, uzależnione od doświadczenia i umiejętności kandydata
- Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia ciekawego doświadczenia w firmie z branży produkcyjnej
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych w tym m.in. opieka medyczna, karta multisport, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, bony świąteczne
- Liczne szkolenia
- Świetny zespół profesjonalistów, ceniących sobie pozytywną atmosferę w pracy