Naszym klientem jest międzynarodowa firma z amerykańskim kapitałem z branży retail i e-commerce - wiodący gracz na rynku światowym w swojej branży.
Do 8 osobowego zespół projektowego zajmującego się rozwijaniem platformy do zarządzania danymi poszukujemy osoby, która obejmie obowiązki łączonej roli Analityka Biznesowego i Test Engineera.
Projekt dotyczy oprogramowania klasy enterprise. Jest to system połączony z jedną z największych na świecie platform eCommerce służący do inteligentnych kalkulacji na cenach produktów. W 2 letniej perspektywie zespół ten będzie pracował w 70% nad nowymi funkcjonalnościami tego rozwiązania.
Osoba na tym stanowisku wraz z team leaderem zespołu będzie uczestniczyć w spotkaniach biznesowych z klientami wewnętrznymi w celu ustalania wymagań funkcjonalnych rozwijanej platformy. Na co dzień będzie też wykonywać testy tworzonych nowych funkcjonalności.
Zakres obowiązków:
• Utrzymywanie kontaktu z klientami wewnętrznymi w odniesieniu do obecnych i przyszłych potrzeb;
• Budowanie User Story na podstawie wymagań i przekładanie go na możliwości techniczne;
• Określanie priorytetu i wartości biznesowej zapotrzebowań zgłaszanych przez użytkowników (na funkcjonalności);
• Przeprowadzanie proof of concept;
• Ścisła współpraca z developerami przy realizacji funkcjonalnych wymagań;
• Ścisła współpraca z Application Owner'em i Product Owner'em;
• Testowanie funkcjonalności tworzonej platformy.
Oczekiwania:
• 3+ letnie doświadczenie na stanowisku związanym z analizą biznesową;
• Doświadczenie w testowaniu aplikacji (doświadczenie z testami automatycznymi będzie dodatkowym atutem);
• Umiejętność poparta doświadczeniem komercyjnym pracy w metodyce Scrum;
• Swobodne budowanie relacji i silne umiejętności interpersonalne;
• Umiejętność rozwiązywania problemów;
• Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku.
Oferta:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Pakiet relokacyjny;
• Karta multisport;
• Opieka medyczna - w całości pokryta przez pracodawcę;
• Ubezpieczenie na życie;
• Elastyczny czas pracy;
• Parking, szatnia i prysznice dla rowerzystów;
• Realna perspektywa rozwoju zawodowego.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.