Najnowsze oferty pracy

  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)

    Emitel S.A.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zadania: przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej; analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy; aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz; monitorowanie oraz...
  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Specjalista ds. Harmonogramowania i Raportowania

    PORR S.A   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Specjalista ds. Raportowania Kraków
(Senior) Broker Review Reporting Specialist

(Senior) Broker Review Reporting Specialist

UBS
Kraków
praca stacjonarna
2419 dni temu
(Senior) Broker Review Reporting Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 166033BR

 

 

Your role

 

Are you an analytic thinker? Do you know how to develop innovative solutions? We're looking for someone like that to help us:

  • deliver regular reports, real time analyses and ad-hoc requests for stakeholders (including Senior Management)
  • proactively engage with colleagues in multiple locations to drive standardization of processes and gain efficiencies across the team
  • cooperate with Senior Management to better understands their needs; design and deliver interactive reports
  • comply with quality control checks to ensure complete accuracy of numbers
  • improve processes

Your team

 

You will be working in the Broker Review Team which is a part of Reporting and Analytics Services (RAS) Department in Zabierzow (Krakow Business Park). Our team supports UBS Investment Bank's Equities Services business.
 

We work closely with IT, regional business, country heads, account managers & sales traders to help drive decision making. We provide regular and ad-hoc reporting and analysis, as well as business intelligence solutions, covering interpretation, analysis of feedback from clients on the firm's performance as a Broker.

 

Your experience and skills

 

You have:

  • 2-5 years of relevant experience in business analytics and reporting or a similar area
  • a university degree in an analytical field like mathematics, accounting, finance, information technology or a similar field
  • excellent knowledge of MS Excel (VBA would be additional asset)
  • knowledge of reporting tools such as Business Objects and Tableau (would be a great asset)
  • very good analytical, problem-solving and improvement skills

You are:

  • passionate about data analytics, business intelligence and management information
  • familiar with Investment Bank products and Financial Markets
  • focused on continuous improvement, with a lean/six sigma mindset
  • demonstrable success with complex problem analysis and resolution, and handling multiple tasks simultaneously within agreed deadline
  • well organized, flexible person known for your "can-do" attitude when tackling daily tasks
  • comfortable with data, able to identify risks and opportunities and react accordingly
  • a great communicator, organized and detail oriented
  • fluent in English.

About us

 

Expert advice. Wealth management. Investment banking. Asset management. Retail banking in Switzerland. And all the support functions. That's what we do. And we do it for private and institutional clients as well as corporations around the world.

We are about 60,000 employees in all major financial centers, in almost 900 offices and more than 50 countries. Do you want to be one of us?

 

What we offer

 

Together. That’s how we do things. We offer people around the world a supportive, challenging and diverse working environment. We value your passion and commitment, and reward your performance.

 

Take the next step

 

Are you truly collaborative? Succeeding at UBS means respecting, understanding and trusting colleagues and clients. Challenging others and being challenged in return. Being passionate about what you do. Driving yourself forward, always wanting to do things the right way. Does that sound like you? Then you have the right stuff to join us. Apply now.

 

Disclaimer / Policy Statements

 

UBS is an Equal Opportunity Employer. We respect and seek to empower each individual and support the diverse cultures, perspectives, skills and experiences within our workforce.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - English Speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

    KRAKBAU S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    kompleksowa obsługa podatkowo-księgowa, samodzielne zamykanie miesięcy pod względem podatkowym i rachunkowym, samodzielne obliczanie zaliczek w podatkach VAT, CIT, samodzielne przygotowywanie i składanie deklaracji podatkowych, samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych przedsiębiorstw...
  • Specjalista ds. budżetowania i raportowania (k/m)

    Emitel S.A.   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Zadania: przygotowywanie cyklicznych prezentacji z wynikami finansowymi Spółki oraz z KPIs dotyczącymi działalności operacyjnej; analiza odchyleń rachunku zysków i strat, cash flow oraz bilansu od budżetu / prognozy; aktywny udział w przygotowywaniu budżetu / prognoz; monitorowanie oraz...
  • US Broking Client Service Delivery Administrator

    Aon   Kraków    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 dni
    Overview The main goal of all teams involved in US broking is to advise our clients on the best group healthcare insurance offered by medical vendors on the market, in cooperation with our US teams. Based on the received documentation concerning different insurance options available, we analyze and...
  • Specjalista ds. Harmonogramowania i Raportowania

    PORR S.A   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie projektu harmonogramów prac wraz z zespołem. Bieżąca współpraca z zespołem realizacyjnym projektu. Analiza harmonogramu i przygotowywanie raportów. Udział w naradach koordynacyjnych wewnętrznych, jak również zewnętrznych z Klientami i Podwykonawcami. Praca...