EURO FRAGRANCE to jeden z czołowych dystrybutorów selektywnych produktów kosmetycznych na rynku polskim. Od 2000r. wprowadza i buduje pozycje wielu prestiżowych, międzynarodowych marek perfumeryjnych i pielęgnacyjnych, takich, jak JUVENA, PAYOT, BIOLINE, MARLIES MOLLER I JOHN FRIEDA. Naszymi klientami są selektywne perfumerie oraz wybrane gabinety kosmetyczne i obiekty SPA. Jako Pracodawca oferujemy unikalną możliwość pracy w dynamicznym i nastawionym na klienta zespole, z jednoczesnym przywilejem korzystania ze stabilności i dojrzałości rozwiązań dużej organizacji, jaką jest OCEANIC SA. EURO FRAGRANCE to profesjonalny zespół Doradców Klienta i Brand Managerów , który doświadczenie swoje zdobywał zarówno w branży kosmetycznej, jak i farmaceutycznej . Jeśli zatem Twoją pasją jest praca w profesjonalnym środowisku, z wymagającymi klientami, w oparciu o prestiżowe polskie i międzynarodowe produkty, zapraszamy do aplikowania na pozycję:
POSZUKUJEMY OSOBY, KTÓRA POSIADA:
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki ekonomiczne: marketing, zarządzanie,
- Min. 5-letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu marką lub grupą marek o udowodnionym sukcesie komercyjnym, z obszaru kosmetyki lub FMCG.
- Znajomość selektywnego rynku kosmetycznego/perfumeryjnego oraz doświadczenie w pracy ze znanymi/ rozpoznawalnymi markami będzie dla nas dodatkowym atutem.
- Bardzo dobra znajomość metod analiz rynkowych i marketingu strategicznego.
- Silne zorientowanie na realizację celów we współpracy z innymi.
- Rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne.
- Samodzielność, kreatywność i dynamikę w działaniu.
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego. Dodatkowa znajomość języka francuskiego lub włoskiego będzie atutem kandydata.
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:
- Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej dla własnych i dystrybuowanych produktów pielęgnacyjnych i zapachów.
- Współpraca z międzynarodowymi markami perfumeryjnymi i pielęgnacyjnymi w budowaniu ich obecności na polskim rynku.
- Planowanie, wdrażanie oraz nadzór nad całokształtem realizowanych działań marketingowych (przy wsparciu ze strony działu PR).
- Uczestnictwo w tworzeniu rocznych planów budżetowych – wartościowych i ilościowych i wspólna z zespołem sprzedaży – odpowiedzialność za ich realizację.
- Bliską codzienną pracę z zespołem sprzedaży i szkoleniowcami nad realizacją planów sprzedażowych i marketingowych.
- Nadzór nad przydzielonym budżetem marketingowym, monitorowanie efektywności jego wykorzystania,
- Pozyskiwanie wiedzy o rynku, grupie docelowej oraz konkurencji - realizacja koniecznych badań rynkowych i analiz własnych.
OSOBIE ZATRUDNIONEJ OFERUJEMY:
- Współtworzenie sukcesu nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się Firmy,
- Dużą samodzielność w definiowaniu i realizowaniu wyzwań związanych z zarządzaniem marką.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i niezbędne narzędzia pracy.
- Pakiet świadczeń dodatkowych, w tym dofinansowanie karty Multisport.