HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Senior Administration Specialist
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: 1112103
Dla naszego klienta – rozwijające się SSC w Krakowie poszukujemy osoby na nowo utworzone stanowisko Starszego Specjalisty ds. Administracji.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć organizacja pracy biura i koordynacja pracy dwóch osób, współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, dystrybucja korespondencji, kontrolowanie i utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów biurowych. Ponadto, Starszy Specjalista ds. administracji będzie odpowiedzialny za organizację i prowadzenie harmonogramu spotkań biznesowych oraz konferencji, wsparcie w organizacji podróży pracowników,
a także usprawnianie i tworzenie nowych procedur.
Poszukujemy osoby z doświadczeniem w dużej firmie na stanowisku administracyjnym,
ze znajomością języka angielskiego umożliwiającą swobodny kontakt (min. B2)
oraz zaznajomionej z obsługą narzędzi komputerowych – w szczególności pakietu MS Office. Idealnym kandydatem będzie osoba zorganizowana, komunikatywna, która będzie wykazywać się inicjatywą do wprowadzania ulepszeń.
Nasz klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, prywatną opiekę medyczną, a także bony Sodexo i świeże owoce.
Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć organizacja pracy biura i koordynacja pracy dwóch osób, współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług, dystrybucja korespondencji, kontrolowanie i utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów biurowych. Ponadto, Starszy Specjalista ds. administracji będzie odpowiedzialny za organizację i prowadzenie harmonogramu spotkań biznesowych oraz konferencji, wsparcie w organizacji podróży pracowników,
a także usprawnianie i tworzenie nowych procedur.
Poszukujemy osoby z doświadczeniem w dużej firmie na stanowisku administracyjnym,
ze znajomością języka angielskiego umożliwiającą swobodny kontakt (min. B2)
oraz zaznajomionej z obsługą narzędzi komputerowych – w szczególności pakietu MS Office. Idealnym kandydatem będzie osoba zorganizowana, komunikatywna, która będzie wykazywać się inicjatywą do wprowadzania ulepszeń.
Nasz klient oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, prywatną opiekę medyczną, a także bony Sodexo i świeże owoce.