HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK FINANCE specjalizuje się w rekrutacji wysokiej klasy ekonomistów na potrzeby organizacji międzynarodowych oraz wiodących spółek z kapitałem polskim. Dla naszych klientów pozyskujemy ekspertów i menedżerów oraz pracowników średniego szczebla w działach finansów. Posiadamy unikalne doświadczenia w budowaniu całych struktur centrów finansowych.
Dla naszego Klienta, wewnętrznego Centrum Finansowo-Księgowego międzynarodowej spółki poszukujemy kandydata na stanowisko
P2P Senior Accountant/ P2P Accountant AP
lokalizacja: Kraków
Zadania:
- kodowanie i procesowanie faktur zgodnie z procedurami
- analiza faktur, monitoring duplikatów faktur, wykrywanie rozbieżności
- przygotowywanie płatności
- procesowanie i sprawdzanie spływających żądań
- przygotowanie i aktualizowanie listy dostawców
- uzgadnianie kont księgowych (weryfikacja faktur, wprowadzanie danych do systemu)
- księgowanie faktur pod względem poprawności zgodnie z obowiązującymi w danym kraju przepisami podatkowymi
- przygotowanie rozliczeń dla procesu zamknięcia miesiąca
- optymalizacja usług i koordynacja kosztów z departamentem finansowym
- regularna aktualizacja procedur i map procesów poprzez wdrażanie usprawnień
- gwarancja świadczenia usług wysokiej jakości w oparciu o SLA
Wymagania:
- dobre praktyczne zrozumienie procesów księgowych i podatkowych
- doswiadczenie w pracy w księgowości międzynarodowej
- biegła znajomość języka angielskiego
- znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
- znajomość pakietu MS Office (Excel)
- znajomość systemu SAP
- doświadczenie w migracji procesów będzie mile widziane
- wykształcenie wyższe
- doskonała umiejętność organizacji czasu pracy
- bardzo dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne
- elastyczność
- umiejętność pracy pod presją czasu
Oferta:
- praca w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku światowym
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach nowych projektów
- bogaty pakiet socjalny
- stabilne zatrudnienie
Prosimy także o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poz. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.”