Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu, Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych oraz wysyłanie i rejestrowanie korespondencji zgodnie z procedurami, Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
4 godz.
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...
ExecutiveOffer.com is an international recruitment platform, recruiting and headhunting specializing solely in senior management – executive positions, covering ALL industries. We recruit into positions for senior-level roles, including manager positions on our website. We have many kind of management job offer in all over the world. Just register your CV and get executive job offer in the future !
Sekretarka - Recepcjonistka
Do zadań nowo zatrudnionej osoby należeć będzie między innymi:
Obsługa organizacyjno – administracyjna biura
Zapewnianie pożądanego wizerunku Spółki przy pierwszym kontakcie z klientem
Koordynacja przepływu dokumentów i informacji
Obsługa spotkań
Obsługa zaplecza socjalnego
Obsługa delegacji służbowych
Obsługa administracyjna procesu szkoleń
Zastępowanie Asystentki Zarządu
Wykonywanie innych zadań zleconych
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
Dobra znajomość programów pakietu MS Office
Obsługa urządzeń biurowych
Wysoki poziom kultury osobistej i asertywności
Umiejętność skutecznej komunikacji
Dyspozycyjność
Dyscyplina organizacyjna
Samodzielność
Dbałość o profesjonalny wygląd swój i miejsca pracy
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego; Dystrybucja...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
7 godz.
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
1 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta, rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę pełny etat
3 godz.
Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu, Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych oraz wysyłanie i rejestrowanie korespondencji zgodnie z procedurami, Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i...
specjalista junior / mid umowa zlecenie aplikuj bez CV
4 godz.
Obsługa recepcji, prowadzenie spraw administracyjnych związanych z działalnością firmy; Obsługa przychodzących i wychodzących przesyłek oraz poczty elektronicznej, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; Zarządzanie kalendarzem sal i obsługa spotkań; Rejestracja i dystrybucja dokumentów...
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, sal konferencyjnych, przestrzeni wspólnych; Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Współpraca z...
Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Zapewnienie prawidłowego przepływu...