Sekretarka medyczna

Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Zawiercie
praca stacjonarna
7 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0207
OBOWIĄZKI:
dbanie o obieg dokumentacji wewnętrznej, obsługa urządzeń biurowych, odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie dokumentacji medycznej - karty zdrowia i pacjentów, rejestrowanie chorych. Dokonywanie rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji finansowej, wystawianie rachunków, praca na dwie zmiany w godz. 7:30 15:30 i 13:30 21:30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe, umiejętność obsługi komputera, mile widziane doświadczenie na wskazanym stanowisku

Miejsce pracy:

Zawiercie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Kukułcza 2, 42-400 Zawiercie, powiat: zawierciański, woj: śląskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Wioletta Łabuś
wiola.filmed@gmail.com
690 029 202


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail


Wymagane dokumenty:

Kontakt z pracodawcą wyłącznie telefoniczny lub mailowy (CV)

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu

    Klient portalu Praca.pl   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    5 dni
    Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami...
  • Sekretarz / Sekretarka w Biurze Zarządu

    LIBRUS   Katowice, al. Korfantego 193    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.
    8 dni
    Librus #inspirujeMY Lubisz pracować z różnorodnymi zadaniami i łatwo przychodzi Ci przełączanie się między nimi? Czekamy na Ciebie! Dołącz do naszego zespołu! Co będziesz u nas robić? Dbać o przestrzeń biurową dbać o firmowe kwiaty; zapewniać działanie ekspresów do kawy dbać o...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    OPIS STANOWISKA wspieranie Zarządu i kierownictwa w kwestiach organizacyjnych i administracyjnych; kontakt z kontrahentami firmy (Zamawiający, Podwykonawcy) obsługa centrali telefonicznej i maila firmowego, zapewnienie poufności i sprawnego obiegu powierzonych dokumentów; prowadzenie...
  • Asystentka Zarządu

    Klient portalu Praca.pl   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Wsparcie Zarządu i kierownictwa w sprawach administracyjnych i organizacyjnych. Komunikacja z klientami i partnerami firmy. Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Organizacja spotkań; Przygotowywanie raportów i dokumentów. Zarządzanie profilami firmy w social mediach. Zamawianie...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    Opis stanowiska: Wspieranie zarządu w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych. Współpraca i kontakt z partnerami biznesowymi, w tym zamawianie i koordynowanie prac podwykonawców. Zarządzanie komunikacją w firmie: obsługa maila i telefonów. Zarządzanie dokumentacją:...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   śląskie    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę tymczasową  pełny etat
    5 godz.
    Zadania: Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach; Koordynowanie kalendarza spotkań, organizowanie podróży służbowych; Sporządzanie protokołów oraz notatek służbowych ze spotkań; Przygotowywanie dokumentacji, raportów oraz prezentacji; Komunikacja z partnerami biznesowymi,...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    LIBRUS   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat   5 000 zł brutto/mies.
    13 dni
    Opis stanowiska: Utrzymanie estetyki i funkcjonalności pomieszczeń wspólnych. Obsługa ekspresów do kawy i dbanie o firmowe kwiaty. Planowanie i organizacja zakupów oraz napraw. Współpraca z administracją budynku. Prowadzenie kalendarza zarządu i rezerwacja sal konferencyjnych. Organizacja...
  • Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

    Grupa Pascal   Kutno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej; Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów; Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów; Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług...
  • Sekretarka

    Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A.   Dębica    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie sekretariatu Spółki; Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji; Prowadzenie rejestrów pism przychodzących i wychodzących; Przygotowanie korespondencji do wysyłki; Przyjmowanie telefonów oraz udzielanie informacji; Obsługa interesantów.
  • Pracownik sekretariatu

    Klient portalu Praca.pl   Nowy Dwór Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Organizacja pracy sekretariatu oraz obsługa centrali telefonicznej; Rejestracja korespondencji, faktur, umów i innych dokumentów; Obsługa gości i organizacja spotkań, zebrań oraz eventów; Organizacja podróży służbowych; Wsparcie w sprawach administracyjnych i organizacyjnych; Kontrola...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379