Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
11 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
asystent umowa o pracę pełny etat 5 400 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
kompleksowe wsparcie właściciela w codziennych zadaniach; bieżąca współpraca z administracyjnymi działami firmy; codzienny bezpośredni kontakt z klientami; umawianie, realizowanie spotkań; zarządzanie nieruchomościami właściciela; sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem...
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...
Scanmed Multimedis SA jest dynamicznie rozwijającą się firmą medyczną, która w ciągu kilkunastu lat działalności ugruntowała swoją silną pozycję na rynku prywatnych usług medycznych, stając się jednocześnie jednym z największych dostawców opieki medycznej.
Sekretarka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Zadania:
Bieżąca obsługa Sekretariatu Biura Zarządu
Organizacyjne wsparcie pracy Zarządu
Prowadzenie korespondencji i terminarza spotkań Zarządu Spółki
Przygotowanie korespondencji, oświadczeń i dokumentów firmowych
Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących
Prowadzenie rejestru umów Spółki oraz archiwizowanie umów i właściwe nimi zarządzanie
Sporządzanie raportów, sprawozdań oraz notatek ze spotkań z udziałem Zarządu
Utrzymywanie kontaktów z instytucjami, urzędami i firmami zewnętrznymi
Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami Spółki
Dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów wewnątrz firmy
Organizacja podróży służbowych
Sporządzanie zamówień oraz kontrola ich realizacji
Realizacja projektów zleconych przez Zarząd
Wymagania:
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
Minimum rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
Biegła znajomość obsługi programów Word, Excell, Outlook, Power Point
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów
Otwartość, komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji interpersonalnych
Holcim Polska S.AKraków, Nowa Huta, ul. Cementowa 2
praca stacjonarna
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
11 dni
Czym będziesz się zajmować? Zapewnienie sprawnej obsługi członków zarządu (m.in. prowadzenie kalendarza, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków umawianie spotkań). Współpraca z działami i zarządzanie komunikacją pomiędzy zarządem a zespołem. Prowadzenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Wymagania: Doskonałe umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie; Biegła znajomość języka angielskiego (C1) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) Bardzo dobra znajomość programów pakietu MS Office (Outlook, PowerPoint, Word, Excel) Gotowość do przeprowadzki do Niemiec;
Twój zakres obowiązków Wspieranie Zarządu w codziennych zadaniach (obsługa biura, zarządzanie dokumentacją) Prowadzenie korespondencji oraz nadzór nad terminarzem spotkań Przygotowywanie raportów, prezentacji oraz raportów; Ustalanie podróży słóżbowych oraz spotkań
asystent umowa o dzieło pełny etat 4 000 - 10 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Spotkania z wpływowymi i interesującymi ludźmi z branży. Zbliżenie do lidera, możliwość przejęcia umiejętności strategii biznesowej i zarządzania od głównego menedżera w firmie. Poczucie własnej ważności. Różnorodne zadania. Możliwość pokazania swoich umiejętności przywódczych.
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twoje zadania: zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych trafiających do Zarządu, wsparcie organizacyjne prac Zarządu, aktywna współpraca z innymi działami w firmie oraz pracownikami firmy, skanowanie, generowanie i katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w...
Twój zakres obowiązków aktywne wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem, oraz prowadzenie korespondencji; współpraca i koordynacja działań między Zarządem a poszczególnymi Departamentami; przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów na...
asystent umowa o pracę pełny etat 5 400 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
kompleksowe wsparcie właściciela w codziennych zadaniach; bieżąca współpraca z administracyjnymi działami firmy; codzienny bezpośredni kontakt z klientami; umawianie, realizowanie spotkań; zarządzanie nieruchomościami właściciela; sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem...
Twoimi zadaniami będzie: wsparcie Zarządu oraz Dyrektorów w codziennych zadaniach; zarządzanie kalendarzem (organizowanie spotkań i podróży służbowych) prowadzenie korespondencji (przygotowywanie dokumentów, prezentacji oraz raportów) obsługa biura; Jeśli posiadasz roczne doświadczenie...
kompleksowe wsparcie Członków Zarządu i Rady Nadzorczej, zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu; przygotowywanie materiałów, prezentacji, analiz, zestawień i raportów (przygotowanie materiałów w języku polskim i angielskim) przygotowywanie aktów normatywnych, pełnomocnictw,...
Twoje zadania: Prowadzenie kalendarza przełożonego. Bieżący kontakt ze Szpitalami, w tym monitorowanie stanu realizacji zadań, pozyskiwanie informacji, prowadzenie korespondencji. Zbieranie informacji wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie bieżących analiz i raportów, prezentacji,...