Ogłoszenie numer: 1820602, z dnia 2017-10-18
Działający pod marką z rodziny Hilton Worldwide w Krakowie -
Doubletree by Hilton hotel Krakow & Convention Center poszukuje idealnego kandydata na stanowisko:
Sekretarka / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- wsparcie Zarządu w realizacji bieżących zadań administracyjnych
- zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i właściwego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki
- obsługa centrali telefonicznej
- obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej
- obsługa i procesowanie faktur wpływających do firmy
- przyjmowanie gości – pierwszy kontakt z klientem
- współpraca z firmami/usługodawcami
- przygotowywanie spotkań w salach konferencyjnych
- inne prace administracyjne
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie o specjalizacji: administracja lub ekonomia
- doświadczenie zawodowe w pracy biurowo-administracyjnej
- znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym i umożliwiającym swobodną komunikację
- dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, Internet), umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- wysoka kultura osobista
- umiejętność organizacji własnej pracy
- umiejętność współpracy oraz komunikatywność
- odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w pracę
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu
- pracę na umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- atrakcyjne warunki zatrudnienia
- prace w młodym, dynamicznym zespole
- opieka lekarska w prywatnej klinice lekarskiej
- dostęp do programu dla pracowników GoHilton
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.