Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
w Polsce ponad 7 000 osób
współpracujemy z 12 000 kontrahentów
realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku
W związku z intensywnym rozwojem firmy, do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
Sekretarka / Asystentka w biurze prawnym
Miejsce pracy: wielkopolskie / Poznań
Do Twoich zadań należeć będzie:
- kompletowanie, archiwizowanie, dbanie o obieg dokumentów,
- przygotowywanie prezentacji, raportów i zestawień,
- pomoc w przygotowywaniu umów i aneksów dotyczących podwykonawstwa robót budowlanych i usług,
- obsługa korespondencji, przygotowywanie pism wychodzących,
- wykonywanie bieżących zadań administracyjnych biura.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności MS Word),
- umiejętności redagowania dokumentów o charakterze prawnym,
- samodzielności, dobrej organizacji pracy,
- wykształcenie prawnicze lub budowlane będzie dodatkowym atutem.
Co możemy Ci zaoferować?
- system premiowy
- dzień wolny w urodziny
- ubezpieczenie na życie
- prywatna opieka medyczna
- sekcje sportowe
- kursy językowe
- szkolenia dla pracowników
- wolontariat pracowniczy
- wymiany międzynarodowe
Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.
Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL