Najnowsze oferty pracy

  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Platform Egzaminacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;
Zobacz więcej ofert pracy

SDM Digital Tools Specialist

Capgemini Service
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1076 dni temu
SDM Digital Tools Specialist

Remote work

 

Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online


                                 

What do you need to start?


Deep understanding of: 
  • Digital Coaching process, serviceDesk SLA’a and processes, serviceDesk channels usage, contractual agreements.
  • Strong Communication and Documentation Skills, fluent English (Spoken and Written), analytics Skills (Data Analysis / Reporting), problem Solving Skills, Demand / Change Management Client Value and Service Excellence, conversational AI technology understanding (chatbots, AI, NLP, Machine Learning), Automation Evangelist, Program Management experience
  • Service Desk Process Knowledge (End-To-End), analytics Skills (Data Analysis / Reporting), presentation, excellent Communication Skills, Problem Solving Skills, Incident Management Demand / Change Management, Lead Management (Filling /Building Bridges between Ops - Technical Team – Program – Client Side), 
  • Subject Matter Expertise in Technical Tools (Ticketing Tool / Software Deployment Tool / Specific Tool related to Client/Project) Subject Matter Expertise in additional disciplines will be an asset (eg. Cloud, Security, etc.) Agile/SCRUM framework understanding
  • Certifications: ITIL Process Certification, Engagement Management, Vendor Certification(s) (eg. Microsoft, etc)

 
 

What duties will help you grow?


Adoption Adherence Manager is a critical account/client “Adoption – Operational” role.
  • Primary Objective:  Understanding of Client channel adoption landscape and overlooking tactical plan to drive automation and switch the traffic to automation channels:
  • Ensure automation targets are communicated to delivery/operations and monitored Partner with operations on reviving automation targets and checking their feasibility
  • Work with Sd delivery team on tactical plan to reroute the incoming demand to automation channel
  • Initiate conversations with account on contractual incentives for automation (e.g. less aggressive SLA for phone, more aggressive for chat)
  • Act as SME on automation topic in client discussions Partner with bot development team on content development and checking progress of dev/PM’s/content designers work 

What have we prepared for you?


Space where you can develop yourself:
  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding, NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: e.g. Excel, VBA, RPA or customer care.
  • Flexible working hours thanks to a variety of projects (standard, part time, late shifts). Ask your recruiter about possible options.

Our legendary atmosphere:
  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world– changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and simply… like each other!

A lot of benefits:
  • Private medical care which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms.
  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.
  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.
  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more).
  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.

 

Who are we?


Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of the teams is End User Services - part of a business unit called Cloud Infrastructure Services. In our offices in Poland, we work as a team of 2500 employees, helping our customers around the globe to solve their IT issues.
Do you want to know more? Watch a video: https://www.youtube.com/watch?v=ShubpoagRWA
Do you have any additional questions about our job offers? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).

.

 

Podobne oferty

  • Inżynier ds. Wsparcia Technicznego branży HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci serwisantów na terenie Polski. Weryfikacja i opracowywanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne...
  • Specjalista ds. egzaminów elektronicznych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych, wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej, przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,...
  • Specjalista ds. Egzaminów Elektronicznych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i organizacyjne wsparcie...
  • Starszy Technik HVAC

    Aklima Polska   Warszawa, ul. Postępu 15, 8 piętro    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne Zadania: Odpowiadanie na pytania techniczne klientów dotyczące instalacji i obsługi urządzeń takich jak pompy ciepła i klimakonwektory. Koordynacja i rozwój sieci serwisantów na terenie całej Polski. Analiza i opracowanie dokumentacji technicznej. Wsparcie techniczne dla działu...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Integracji

    Alsendo sp. z o.o.   Warszawa, ul. Klimczaka 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie wsparcia mailowego i telefonicznego dla Klientów Alsendo w zakresie integracji e-commerce z rozwiązaniami Apaczka.pl; Konfiguracja ustawień konta w wybranych systemach Alsendo; Tworzenie materiałów onboardingowych dla nowych Klientów; Współpraca z działem IT...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i merytorycznym. Zdobywaj wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta.
  • Specjalista ds. Platform Egzaminacyjnych

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Centrum Egzaminacyjne Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie szkoleń z obsługi platformy dla wykładowców i studentów. Techniczne i...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B (West Station)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje główne zadania: Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem holenderskim

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Wsparcie techniczne klientów w rozwiązywaniu problemów; Reagowanie na zgłoszenia i reklamacje;