PGE Polska Grupa Energetyczna S.A., jedna z największych firm sektora elektroenergetycznego w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej
poszukuje kandydatów i kandydatek na stanowisko:
- Koordynacja i realizacja działań w zakresie Systemu Zarządzania Zgodnością (Compliance) w spółkach GK PGE, a w szczególności:
- Formułowanie inicjatyw i koordynacja działania systemu zarządzania zgodnością
- Opracowanie i przeprowadzanie inicjatyw w zakresie kształtowania kultury etycznej w organizacji zgodnie z wartościami i zasadami zawartymi w Kodeksie etyki GK PGE
- Monitorowanie i analizowanie przepisów prawa, regulacji wewnętrznych, standardów działania i dobrych praktyk oraz formułowanie w oparciu o nie inicjatyw działań doskonalących
- Wsparcie innych komórek organizacyjnych w PGE S.A. oraz spółek GK PGE w zakresie działań dotyczących Compliance poprzez doradztwo i działania edukacyjno-komunikacyjne (szkolenia cykliczne Kodeks etyki i przeciwdziałanie korupcji)
- Wsparcie raportowania dla odpowiednich komórek zarządczych organizacji w zakresie Compliance oraz przygotowanie projektów raportów
- Opiniowanie wewnętrznych dokumentów DSZ w wybranych obszarach Compliance oraz inicjowanie, opracowanie i koordynacja wdrożenia regulacji wewnętrznych
- Wsparcie działań związanych z ograniczeniem ryzyka nadużyć w szczególności w obszarze zakupów
- Koordynacja zadań w zakresie identyfikowania wymogów prawa i regulacji wewnętrznych w zainteresowaniu Compliance, w tym współpraca w ramach przygotowania informatora o zmianach prawnych dla spółek GK PGE
- Monitorowanie wykonania rekomendacji komórki organizacyjnej wynikających z przeprowadzonych postępowań wyjaśniających
- Koordynacja prac i przygotowanie Przeglądu Compliance oraz Programu Compliance PGE S.A .
- Preferowane wykształcenie w obszarze: prawniczym / nauk ekonomicznych/finansowych/ zarządzania/administracji
- Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków
- Posiadanie certyfikatów z zakresu Compliance
- Zaawansowana znajomość zagadnień prawnych i regulacyjnych w obszarze Compliance
- znajomość ISO 37301
- Umiejętność korzystania z otwartych źródeł informacji
- Znajomość MS OFFICE na poziom zaawansowany
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę (na zastępstwo)
- Możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania nowych umiejętności poprzez m.in. udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i członków Twojej rodziny.
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Dnia Energetyka.
- Bogaty pakiet świadczeń ZFŚS oraz dodatkowych (np. grupowe ubezpieczenie na życie, korzystne warunki dołączenia do Pracowniczego Programu Emerytalnego).
- Przyjazne środowisko pracy, współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.